سعید عباسی در خصوص انتقال دو هوادار تراکتورسازی به بیمارستان در جریان بازی با ذوب‌آهن و بستری شدن خودش هم در بیمارستان، گفت: خدا خیلی به ما رحم کرد. واقعاً برای آن دو جوان هوادار تیم نگران شدم. یکی از آنها دچار تشنج عصبی و دیگری دچار ایست قلبی شد که پزشکان تیم، یکی از آنها را احیا کرد.

وی افزود: وقتی این دو جوان را به بیمارستان منتقل کردیم، حال خودم هم بد شد و برای همین پزشکان از من خواستند تا من هم بستری شوم. واقعاً برای آن دو جوان نگران بودم. اگر پزشکان تیم ما نبودند، ممکن بود اتفاقات بدی بیفتد. آنها به سرعت آن جوان را احیا کردند و به بیمارستان فرستادند که شب گذشته هم در بخش سی‌سی‌یو بستری شدند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: من هم شب گذشته در اصفهان ماندم و امروز صبح به سمت تبریز حرکت کردم. باید خدا را شکر کنیم که همه چیز به خیر گذشت وگرنه کام‌مان تلخ می‌شد.

عباسی درباره پیروزی تیم تراکتورسازی برابر ذوب‌آهن و صعود به رده چهارم جدول، گفت: ما از اول فصل تیم خوبی را بسته بودیم ولی به لحاظ روحی و روانی یک مقدار مشکلاتی داشتیم که ما را عقب انداخت. الان بازیکنان ما چند برابر توانشان به خودشان فشار می‌آورند و همانطور که می‌بینید تراکتورسازی به هیچ تیمی باج نمی دهد.

وی با بیان اینکه روحیه جنگندگی بازیکنان تراکتور با حضور امیر قلعه‌نویی چند برابر شده است، گفت: می‌دانستیم بازی سختی در اصفهان داریم و این بازی کلید ورود ما به بالای جدول بود. به هر حال چند بازیکن خود را هم به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم ولی قلعه‌نویی با تعویض‌های طلایی توانست یک پیروزی دیگر برای تراکتورسازی رقم بزند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی هم خاطرنشان کرد: پنج بازی در لیگ باقی مانده که هر اتفاقی ممکن است بیفتد. سال گذشته هم چند تیم در کورس قهرمانی بودند که در روز آخر نتایج دیگری رقم خورد. به هر حال با پتانسیل تیم تراکتورسازی، باید تعارف را برای قهرمانی در این فصل کنار بگذاریم!

عباسی ادامه داد: کلید موفقیت ما برای قهرمانی و رسیدن به بالای جدول، بازی با ذوب‌آهن بود و خدا را شکر می‌کنم که این بازی را پیروز شدیم. ذوب‌آهن هم تیم قدرتمندی است که در آسیا هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. امیدوارم این روند خوب ما ادامه داشته باشد و برای مسابقات بعدی هم سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به هفته‌های پایانی لیگ و حساسیت قضاوت مسابقات، تصریح کرد: امیدوارم کمیته داوران با جدیت و دقت بیشتری داوران را انتخاب کند چرا که کوچکترین اشتباه سهوی هم یک تیم را از قهرمانی دور خواهد کرد. باید در این هفته‌های آخر حق به حقدار برسد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که تراکتور در دربی طرفدار کدام تیم است؟ گفت: طبیعی است که ما طرفدار نتیجه تساوی در دربی هستیم چون با این نتیجه و در صورت برد ما مقابل صبا، خود را به بالای جدول نزدیکتر می‌کنیم.

عباسی با بیان اینکه حساسیت لیگ داغ‌تر از این نمی‌شود، گفت: امسال واقعاً امتیازات چند تیم به هم نزدیک و مسابقات حساس شده است. امیدوارم نتایج مسابقات تمام مردم ایران را راضی کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که فدراسیون فوتبال عمان برای میزبانی از تیم‌های ایرانی، کدام هزینه‌ها را تقبل کرده است؟ گفت: قرار است ظرف چند روز آینده یک گروه از سه باشگاه ایرانی برای بررسی امکانات و امضای پروتکل همکاری با فدراسیون فوتبال عمان، عازم این کشور شود. در این جلسه تمامی شرایط و مسائل مربوط به میزبانی و هزینه‌ها بررسی خواهد شد.

عباسی در پایان گفت: ما از فدراسیون فوتبال خواستیم در این بخش حضور جدی داشته باشد. البته می‌دانیم که عربستانی‌ها همیشه دنبال بهانه‌گیری هستند و هر چقدر هم هزینه‌هایمان خوب باشد، آنها از شرایط مختلف بهانه می‌گیرند.