رونالدو: شبی جادویی را رقم خواهیم زد

در آستانه جدال تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و ولفسبورگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رونالدو با خوشبینی درباره توانایی تیمش برای جبران شکست خارج از خانه دور رفت صحبت کرد. او که تیمش هفته پیش در آلمان، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست 2 بر صفر پشت سر گذاشت، خطاب به هواداران رئال مادرید گفت: سه‌شنبه، روزی فوق‌العاده خواهد بود و یک شب جادویی را تجربه خواهید کرد. با کمک شما، بازیکنان با تمام توان‌شان در زمین بازی خواهند جنگید و ما به مرحله بعد صعود خواهیم کرد. زنده‌ باد مادرید.

رونالدو درباره کلید موفقیت تیمش برای غلبه بر ولفسبورگ هم اظهار داشت: خوب بازی کردن با تمام 11 بازیکنی که در زمین بازی هستند و آنهایی که روی نیمکت می‌نشینند و نیز حمایت 80 هزار هواداری که روی سکوها خواهند بود، می‌تواند ما را به هدف‌مان برساند. من دوست دارم یک برنابئوی مملو از جمعیت را ببینم، چون حمایت آنها واقعاً به ما انگیزه و روحیه می‌دهد. امیدوارم که شبی جاودیی رقم بخورد. من بسیار هیجان زده‌ام. تیم پروروحیه است، همین‌طور سرمربی‌مان و هواداران. سه‌شنبه شبی جادویی رقم خواهد خورد.

آیا رئال می‌تواند ورق را به سود خود برگرداند؟ رونالدو در پاسخ به این سؤال هم عنوان کرد: باید شبی فوق‌العاده داشته باشیم تا این اتفاق رخ دهد. تمام جنبه‌های بازی مهم خواهند بود. آن دسته از بازیکنان ما که در زمین حضور خواهند داشت باید بدوند، بجنگند و 90 دقیقه تمام تلاش کنند. مسلماً با حمایت هواداران، کارمان آسان‌تر خواهد شد. ما باید در دقایق زیادی از بازی خونسردی‌مان را حفظ کنیم. باید صبور باشیم و بدانیم که ممکن است تحت فشار قرار بگیریم. عبور از این مرحله هدف ماست. این تنها چیزی است که بازیکنان و هواداران را خوشحال خواهد کرد.

تیم فوتبال رئال‌مادرید از ساعت 23:15 فردا شب (سه‌شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ولفسبورگ خواهد بود.