جعفر کاشانی در خصوص شرایط این تیم برای دربی روز جمعه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان هم این باور را دارند که می‌توانند قهرمان شوند. امیدوارم بعد از یک نتیجه خوب در انزلی، در دربی تهران هم شاهد یک بازی بدون حاشیه و جوانمردانه باشیم و شاهد تنشی در این مسابقه نباشیم. مطمئنا هر تیمی که بتواند از فرصت‌ها استفاده کند و اشتباه کمتری داشته باشد، نتیجه خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پرسپولیس امسال در ابتدای فصل با چالش‌هایی مواجه شد، ولی حالا مدعی قهرمانی است. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شایستگی قهرمان شدن را دارند و امیدوارم جشن قهرمانی را در باشگاه بزرگ پرسپولیس بگیریم. باشگاهی که سازمان دارد و زیرساخت‌های آن براساس معیارهای علمی است.

کاشانی درمورد صحبت‌های برخی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه پرسپولیس از لحاظ داوری سود می‌برد، گفت: این مسائل همیشه وجود داشته است و نمی‌توان جلوی حرف‌ها را گرفت. نباید به این چیزها توجه کنیم. پرسپولیس یک شخصیت تاریخی دارد و وظیفه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه این است که از این شخصیت دفاع کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت برانکو ایوانکوویچ و اینکه برخی از اعضای هیأت مدیره ازجمله حسین عبدی از تمدید قرارداد با این مربی اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند، گفت: من حامی برانکو بودم و هستم. او یک مربی باتجربه و بادانش است و درحالی‌که پرسپولیس فراز و نشیب‌های زیادی داشت، به‌خوبی توانست تیم را از حاشیه دور کند. همه اعضای هیئت مدیره موافقت تمدید قراراداد این مربی بودند و امیدواریم از بضاعت علمی برانکو در زیرساخت‌های باشگاه هم استفاده کنیم.

کاشانی تأکید کرد: آقای طاهری مجری مصوبات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است. برانکو مربی شایسته‌ای است و قطعا فصل آینده هم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.