درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان بخشش وی را مشروط به بخشش قرارداد سال آینده‌اش کرده است که چیزی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، گفت: به من گفته بودند امروز (دوشنبه) جلسه‌ای خواهیم داشت تا با مسئولان باشگاه صحبت کنم ولی همانند ۱۰ روز گذشته هیچ خبری نشده است. من اطلاعی از این خبر ندارم و نمی‌توانم نظری بدهم.

وی افزود: من روز ۲۱ اسفند در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و قرار شد تا تصمیم نهایی را بعد از شروع تمرینات تیم در سال جدید یعنی روز چهارم نوروز به من ابلاغ کنند ولی هنوز هیچ خبری نشده است.

مدافع تیم سپاهان که با نظر ایگور استیماچ سرمربی سپاهان از این تیم کنار گذاشته شد، گفت: نمی‌دانم چرا نه حکمم را ابلاغ می‌کنند و نه جلسه‌ای می‌گذارند. دو روز پیش گفتند که دوشنبه جلسه‌ای خواهیم داشت و من همچنان منتظر تماس هستم.

عقیلی ادامه داد: متاسفانه چند روز پیش مصاحبه کردند و گفتند که حکم را به عقیلی ابلاغ کرده‌ایم و خودش تصمیم می‌گیرد که به تمرینات برگردد یا خیر. وقتی مصاحبه کردم که چنین حکمی به من ابلاغ نشده، باز هم اعلام کردند که روز دوشنبه جلسه‌ای می‌گذاریم و حکم را به عقیلی می‌دهیم ولی تا الان که خبری نشده است.

مدافع سپاهان در پایان گفت: امیدوارم ابلاغ حکمم بعد از اتمام مسابقات لیگ نباشد که دیگر سودی ندارد.