در روزی که مثل تمام مصاف های قدیمی دو تیم شاهد یک بازی پربرخورد و حاشیه ای بودیم مازیار زارع کاپیتان دوم ملوانان که بعد از خروج پژمان نوری بازوبند را بر بازو بست تا رهبر داخل مستطیل سبز باشد بیشتر از این که نقش یک بازیکن را برای تیمش بازی کند نقش پلیس شادی در ورزشگاه تختی را بازی کرد! تا رفتارهای او در قبال شادی گل پرسپولیسی ها سوژه های عجیبی را رقم بزند.

 

مازیار که خود سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد اصلا دوست نداشت تیم محبوبش در مصاف رودر رو با سرخپوشان بازنده میدان را ترک کند از همین رو وقتی پرسپولیسی ها با گل وقت های تلف شده به برتری رسیدند و بازیکنانش شادی خود را بروز دادند او به نحوه این شادی ها معترض شد و درگیری هایی میان اعضای دو تیم رقم زد. اتفاقاتی که زمین چمن تختی را برای لحظاتی با ازدهام جمعیت زیادی روبرو کرد تا همه یادشان برود که اینجا زمین فوتبال است!

 

به هر حال از بازیکنی با تجربه مثل زارع بعید بود که این گونه عصبانیتش را از شکست ملوان در زمین نشان بدهد. کاپیتان باید رهبر تیم باشد و تحت هر شرایطی آرامش را برقرار کند اما مازیار این بار نمره قبولی نگرفت و حتی اگر حق با او بود نباید جلوی دیدگان طرفدارانش این رفتارها را از خود نشان می داد که جو متشنج تختی بیشتر به هم می ریخت و آن اتفاقات بعد از بازی رقم می خورد.