ما مثل خودمان بازی کنیم استقلال را می بریم

مصطفی قنبرپور در مورد دربی 82 اظهار داشت: شکست دادن ملوان در انزلی باعث شد بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرند و همگی مصمم و با اراده هستند تا در دربی هم سربلند از میدان بیرون بیایند.

وی ادامه داد: در دربی نباید روبه بازی احساسی آورد و تیمی موفق خواهد بود که تمرکز بیشتری داشته و اشتباهات کمتری از سوی بازیکنانش در زمین دیده شود. ما اگر بتوانیم مانند دیدارهای قبل خود ظاهر شویم پیروزی دور از دسترس نخواهد بود. هر چند احترام زیادی برای رقیب دیرینه خود قائل هستیم و جدا از هر نتیجه‌ای که به‌دست می‌آید، امیدوارم بازی بدون حاشیه‌ای را شاهد باشیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «تفاوت این تیم با رقیب دیرینه‌اش در چیست؟»، تصریح کرد: واقعیت این است که شرایط دربی با بازی‌های دیگر متفاوت است و شرایط تیم‌ها قبل از بازی چندان در نتیجه آن تأثیرگذار نخواهد بود. همان‌طور که اشاره کردم بازیکنان باید در زمین تمرکز داشته و آنچه را که کادرفنی می‌خواهد، اجرا کنند. اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم به خواسته‌مان خواهیم رسید.

قنبرپور در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها دربی را فینال لیگ می‌دانند، گفت: اگرچه رقابت دو تیم برای قهرمانی بسیار نزدیک است، اما فراموش نکنید تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و نفت آرام آرام خودشان را به ما نزدیک کرده‌اند و تیم استقلال خوزستان هم صدرنشین لیگ است. ما غیر از دربی چهار فینال دیگر را هم پیش‌رو داریم که باید در این بازی‌ها نیز پیروز شویم. ضمن اینکه کادرفنی بارها به بازیکنان گوشزد کرده است که به دیگر تیم‌ها کاری نداشته و فقط روی بازی‌هایی که پیش‌رو داریم تمرکز کنند. اگر ما در بازی‌های خودمان برنده شویم، صددرصد قهرمان خواهیم شد. لیگ مثل یک ماراتن است که در آن باید تا آخرین لحظه جنگید و تلاش کرد.

وی همچنین درباره اینکه تیمش چه تمهیداتی را برای دربی اندیشیده است، عنوان کرد: ما در تمرینات آینده روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار خواهیم کرد و از روز چهارشنبه نیز به اردو می‌رویم. خوشبختانه بازیکن مصدومی به‌غیر از خالقی‌فر در تمرینات نداریم و ان‌شاءالله با یک بازی خوب و جوانمردانه شش امتیاز دربی را کسب کرده و هواداران‌مان را خوشحال خواهیم کرد.