محمدرضا خانزاده درباره شرایط تیمش می گوید: شرایط تیم خیلی خوب شده است. خوشبختانه پس از اتفاقاتی که در نیم فصل اول رخ داد، در ادامه فصل با تعاملی که میان مسئولان باشگاه با اسکوچیچ رخ داد، آرامش بر تیم حاکم شد و توانسته ایم نتایج قبل را جبران کنیم. شرایط خوبی هم داریم و انشاءالله بتوانیم فصل را با خوبی پشت سر بگذاریم.

 

وی درباره نیمکت نشینی اش در فولاد عنوان می کند: این موضوع نظر سرمربی است و به آن احترام می گذارم. تمریناتم را انجام می دهم و امیدوارم به ترکیب راه پیدا کنم.

 

مدافع فولاد که بعد از جام ملت های آسیا به خاطر محرومیت از تیم ملی فوتبال دور ماند، تاکید می کند: دلم برای تیم ملی تنگ شده است. امیدم به خدا است و تلاش می کنم تا دوباره بتوانم پیراهن تیم ملی را برتن کنم. امیدوارم کی روش دوباره به من اعتماد کند. او مربی بسیار بزرگی است و خاطرات خیلی خوبی از کار کردن با وی دارم.

 

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود به دنبال مطالباتش از پرسپولیس است، اظهار می کند: در روزهای گذشته یکی، دو بار وکیلم به باشگاه رفته است. قطعا هر بازیکنی مطالباتش را می خواهد اما با توجه به شرایط حساس پرسپولیس فعلا هیچ حرفی نمی زنم. انشاءالله این تیم بتواند در مسابقات آینده نتایج دلخواه را بگیرد و به عنوان قهرمانی برسد. پس از پایان فصل درباره مطالباتم با مسئولان باشگاه حرف می زنم و انشاءالله به نتیجه می رسیم.

 

خانزاده درباره دربی 82 پایتخت می گوید: آرزویم برد پرسپولیس است. تیم هم شرایط خوبی دارد. انشاءالله با همت بازیکنان و درایت کادرفنی  این مهم حاصل می شود.

 

وی درباره دیدار این هفته تیمش با ملوان می افزاید: ملوان تیم قدرتمندی است. این تیم برای نیفتادن می جنگد. ما اما تا حدودی خیالمان راحت شده و برای خودمان بازی می کنیم. انشاءالله بتوانیم با نتیجه ای خوب بازی را به پایان ببریم.