"ستاره طلایی" به نفت بر می گردد

این بازیکن جوان که فصل گذشته بعد از گلزنی مقابل استقلال چهره شد و زیرنظر سرمربی نفتی ها به بازیکنی مهم در فوتبال ایران مطرح شد، بعد از آغاز بحران مالی باشگاه نفت در یک ماه گذشته تمرین را ترک کرده و به محل تمرینات تیم مراجعه نکرده است.

امروز مطهری بعد از چند روز کش و قوس با وساطت مدیرفنی، سرپرست و بزرگان نفت حکم بازگشت به تمرینات را از منصوریان دریافت کرد. وقتی برای صحتدو سقم این مساله با سرمربی نفت تماس گرفتیم او با تایید این نکته گفت: با وساطت مدیرفنی آقای بهرام شیربانی، سرپرست آقای رحیم ایرانیان و سایر بزرگترهای تیم که آمدند و وساطت کردند، ارسلان مطهری را بخشیدم چون خطای او خیلی بزرگ بود. او یک ماه به سر تمرین نیامده بود و قابل قبول نیست‌. این را هم بگویم که من با کادرفنی نفت مشورت کردم و کادرفنی نفت به اتفاق به دلیل کم سن و سال بودن ارسلان و به این دلیل که فضای شخصی زندگیش به هم نریزد موافقت کردند که ما از حقمان بگذریم و من به او اجازه خواهم داد که از بعد از بازی استقلال خوزستان به تمرینات بیاید.

منصوریان در ادامه درباره ادامه کار ارسلان در نفت می گوید: اینکه این بازیکن شانسی برای حضور در جمع ۱۸ نفر یا ۱۱ تای تیم داشته باشد، بسیار به تلاش خودش بستگی دارد اما به خودش هم گفتم که باید از ارسلان فصل پیشش بیشتر مایه بگذارد تا بتواند به ترکیب تیم برگردد. من به این دلیل که این اولین خطای اخلاقی این بازیکن جوان بود به او اجازه بازگشت دادم اگرچه این خطا بسیار بزرگ و طولانی بود اما اولویت تیم من استفاده از بازیکنانی است که در تمرین حضور داشتند.

مطهری پس از بازگشت نفت از اهواز به جمع هم تیمی هایش اضافه خواهد شد.