من پرسپولیسی هستم و امیدوارم جمعه برنده باشد

فرزانه توسلی درباره بازی این هفته تیمش مقابل شهرداری زنجان گفت: فکر نمی‌کنم بازی سختی داشته باشیم، اما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. غیر از این هفته یک بازی دیگر داریم. در بازی با زنجان پیروز شویم قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.

وی درباره اینکه کیفیت لیگ امسال را چطور دیدی، عنوان کرد: با اینکه تعداد تیم‌ها زیاد بود، اما کیفیت نداشت. تیم‌های احرار رشت، آبادان، حفاری و دانشگاه آزاد تیم‌های خوبی بودند. اگر نتایج را ببینید با گل‌های زیادی که زده‌ایم کیفیت را متوجه می‌شوید.

دروازه‌بان تیم ملی ایران همچنین درباره حضور در تورنمنت روسیه اظهار داشت: 15 اردیبهشت راهی روسیه می‌شود تا در تورنمنت این کشور شرکت کنیم. روسیه و اسپانیا را می‌شناسیم، اما شناختی از لهستان نداریم.

توسلی همچنین درباره بازی دربی روز جمعه، خاطرنشان کرد: من طرفدار پرسپولیس هستم و امیدوارم روز جمعه برنده دربی باشد. اوایل بازی‌های پرسپولیس را نگاه نمی‌کردم، اما بعد از نتایج خوبی که گرفت بازی‌ها را می‌بینم. این تیم بعد از مقام یازدهم، با جایگاهی که الان کسب کرده کار بزرگی انجام داده و حالا مدعی قهرمانی است. این پرسپولیس واقعی است. پرسپولیس مربی خوبی هم دارد.

وی افزود: در بازی با ملوان، پرسپولیس نشان داد واقعا به دنبال برد است. بازی استقلال را هم دیده‌ام، اما پرسپولیس آماده‌تر است و اگر بازی همیشگی را داشته باشد می‌تواند برنده دربی و قهرمانی باشد. این تیم بازیکنان جوانی دارد و نتیجه استفاده از آنها را هم دیده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران درباره خاطره‌اش از دربی، یادآور شد: هفت هشت سال پیش دربی را در اردوی تیم ملی دیدیم. استقلالی‌ها در یک اتاق و پرسپولیس‌ها در اتاقی دیگر بازی را تماشا می‌کردند. وقتی پرسپولیس گل زد ما به اتاق استقلالی‌ها رفتیم و شادی کردیم، اما بلافاصله استقلال گل تساوی و بعد هم برتری را زد. بعد از آن دنبال جایی می‌گشتیم تا از دست استقلالی‌ها فرار کنیم.