کاوه رضایی مهاجم موفق ذوب‌آهن که عنوان آقای‌گلی زیر 16سال آسیا در سال 2008 را یدک می‌کشد در تیم اصفهانی گل‌های زلاتانی به ثمر رساند و از مهره‌های تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود.

 

رضایی بنا به دلایلی تصمیم گرفته از ابتدای فصل مصاحبه‌ای انجام ندهد تا تمرکزش را حفظ کند اما باز هم سکوت خبری او باعث نشد تا بی‌حاشیه باشد.

 

در نیم‌فصل بحث پرسپولیسی‌شدن او مطرح شد و البته به گفته دوستان نزدیکش از اروپا هم پیشنهاد داشت که به درخواست یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس ماند.

 

در چند هفته گذشته لیستی منتشر شد مبنی‌بر اینکه برانکو ایوانکوویچ برای به خدمت گرفتن این بازیکن مصمم است و می‌خواهد فصل آینده پیراهن قرمز را بر تن کند؛ با تمام این شایعات باز هم کاوه سکوت کرد و حرفی نزد.

 

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی بحث پرسپولیسی‌شدن او را دوباره باز کرد و گفت: «کاوه رضایی بازیکن  ذوب‌آهن در صورت دریافت پیشنهاد، اشتیاق دارد در پرسپولیس بازی کند.»

 

او در حالی این حرف را زد که رضایی قراردادش پایان فصل با ذوب‌آهن به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. رضایی قراردادی با ذوب‌آهن ندارد و برانکو می‌تواند با یک پیشنهاد مالی خوب این بازیکن را برای پرسپولیسی‌شدن راضی کند. او قراردادی یک‌میلیاردی با باشگاه اصفهانی دارد و قاعدتا با قراردادی در همین حدود مشکلی نخواهد داشت.

 

افراد نزدیک به این بازیکن مدام از پرسپولیسی‌شدن او صحبت می‌کنند و حتی ابراهیم شکوری مدافع سایپا که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد بارها در پیج اینستاگرامش اعلام کرده، کاوه به استقلال نمی‌رود و پرسپولیسی می‌شود اما باید تا پایان فصل صبر کرد و دید که زلاتان یحیی گل‌محمدی با او در این تیم می‌ماند یا شور و هیجان حضور در تیم پرطرفدار پایتخت را به امکانات این باشگاه صنعتی ترجیح می‌دهد؟

 

با توجه به تمدید قرارداد مهدی طارمی و در صورت اضافه شدن رضایی به جمع شاگردان برانکو باید گفت زوج خط آتش پرسپولیس برای فصل آینده بسیار زهردار و دیدنی خواهد شد.