کاپیتان پرسپولیس: اگر دربی را بردیم ما را قهرمان بدانید

رضا نورمحمدی در نشست خبری درباره دربی اظهار داشت: با توجه به بازی هایی که در گذشته انجام داده ام باید بگویم دربی بازی بسیار سختی است و نمی توان درباره آن به سادگی صحبت کرد. هر دو تیم برای قهرمان شدن می جنگند. باید منتظر بازی بسیار سختی باشیم.

وی درباره صحبت های طارمی که  گفت تمرین خوبی نداشتند، ادامه داد: تمرینات ما مثل تمرین های گذشته بود و حتی بچه ها یک جلسه بیشتر تمرین داشتند اما شرایط کنونی تیم به علت فشار دربی است. به هر حال تیم مقداری نسبت به گذشته جوان تر است. شرایط ما خیلی خوب است. 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به کاپ درباره گل لحظات پایانی پرسپولیس در بازی رفت گفت: بعضی وقت ها پیش می آید که چند موقعیت داشتیم و می توانستیم به گل برسیم. تیمی که در دربی به گل برسد کاملا دفاعی می شود و در بازی رفت مهدی رحمتی عملکرد خیلی خوبی داشت. در این بازی تنها خاطرات هادی نوروزی و پاس های گل او به یادمان است. او خیلی دوست داشت گلی بزند و شادی گل مخصوص انجام بدهد و حالا بازیکنان دیگر تلاش می کنند که به گل برسند و همین کار را انجام دهند. 

نورمحمدی افزود: ما در بازی قبل هم می توانستیم با نتیجه خوب ببریم و اگر برنده شویم 80 درصد قهرمانی را رفته ایم. تیم ما خدا را شکر تیم هجومی است و در تمامی بازی ها دروازه حریف را باز کرده است.