آقای میلیادر: بازیکنان دربی را ببرند پاداشش با من!

حسین هدایتی در مورد دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال، حضورش در ورزشگاه آزادی، مسئله خرید باشگاه نفت توسط او، قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

* ابتدا در مورد دربی روز جمعه صحبت کنید.

فکر می‌کنم پرسپولیس از نظر روحی و روانی و البته فنی شرایط خوبی دارد و به نوعی کفه ترازو در دربی به نفع این تیم است. فکر می‌کنم برنده بازی روز جمعه پرسپولیس باشد.

* فکر می‌کنید چه بازیکنی روز جمعه برای پرسپولیس گلزنی کند؟

نمی‌شود پیش بینی‌ کرد چون فوتبال ورزش گروهی است، فقط می‌توانم بگویم تمام بازیکنان آماده بازی هستند.

* برای دربی به ورزشگاه می‌روید؟

در تمام این سال‌ها برای تماشای دربی به ورزشگاه رفته‌ام و جمعه هم همین کار را انجام می‌دهم. انشاالله که قدمم برای پرسپولیس خوب باشد.

* هفته گذشته قرارداد برانکو توسط باشگاه پرسپولیس تمدید شد، اگر شما هم بودید این کار را انجام می‌دادید؟

من هم موافق تمدید قرارداد برانکو هستم و اگر جای مدیران باشگاه بودم قرارداد برانکو را تمدید می‌کردم. همان زمانی هم که برانکو می‌خواست به پرسپولیس بیاید کمک کردم این اتفاق بیافتد. به هرحال هر مدیر دیگری هم بود قرارداد برانکو را تمدید می‌کرد.

* این روزها شنیده می‌شود حسین هدایتی قصد دارد باشگاه نفت را برای سال آینده بخرد، این مسئله درست است؟

این خبر صحت ندارد. نه من و نه هلدینگ استیل‌آذین در ایران سهام هیچ تیم و باشگاهی را به جز پرسپولیس نمی‌خریم و در هیچ باشگاهی حضور فیزیکی نخواهیم داشت. البته ممکن است شرکت‌های زیر مجموعه من یا شرکت‌هایی که سهام‌دار آن هستم چنین کاری بکنند اما من و استیل‌آذین جز پرسپولیس در هیچ باشگاه دیگری فعالیت نمی‌کنیم.

* واقعا فکر می‌کنید روزی پریسپولیس را به شما بدهند؟

ما با امید زنده هستیم و امیدواریم که در این بخش دولت به ما کمک کند. من دوست دارم به وسیله پرسپولیس بتوانم به مردم خدمت کنم.

* قرار نیست در صورت برد پرسپولیس در دربی به بازیکنان پاداش بدهید؟

اتفاقا قرار شده با هماهنگی مدیران باشگاه پرسپولیس در صورت پیروزی در دربی همان موقع پاداش بدهم هرچند فعلا مبلغ این پاداش مشخص نیست.

* در مورد قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و عدم همگروهی ایران با عربستان چه نظری دارید؟

فکر می‌کنم اگر به عربستان می‌خوردیم راحت این تیم را شکست می‌دادیم و درس خوبی به یاوه‌گویی‌های آنها می‌دادیم. در مجموع در گروه خوبی هستیم هرچند کره ‌جنوبی و ازبکستان تیم‌های قدرتمندی هستند. ما پتانسیل این را داریم که از این گروه به جام جهانی برویم.

* فکر می‌کنید با این شرایط کی‌روش در تیم ملی بماند؟

آنطور که شنیدم در جلسه آخر کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال فضای خوبی حاکم بوده. باید به کی‌روش کمک کنیم تا با او به جام جهانی صعود کنیم.

* پس شما هم موافق ماندن کی‌روش هستید؟

بله، من دوست دارم تیم ملی کشورمان با کی‌روش به موفقیت‌های زیادی برسد.