سلطان پس از چند سال در تمرین پرسپولیس+عکس

علی پروین پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس امروز پس از چند سال برای اولین بار در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به نوعی روحیه بازیکنان این تیم را در دربی 82 بالا ببرد. پروین همچنین برای لحظاتی در جمع بازیکنان حاضر شد و ضمن دیدار با بازیکنان و مربیان برای آنها به صحبت پرداخت.

سرمربی اسبق پرسپولیس با خطاب دادن جو حاکم بر این تیم گفت که واقعا باید از برانکو ممنون باشیم که جو دوستانه‌ای در پرسپولیس به راه انداخته به طوری که می‌بینیم بازیکنان چقدر با هم متحد هستند و جانشان را برای هم می‌دهند. این اتحاد قطعا باعث موفقیت شما در بازی‌های پیش رو خواهد شد.

پروین ضمن قدردانی از عملکرد علی‌اکبر طاهری در سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس و برانکو به عنوان سرمربی تیم در ادامه صحبت‌هایش افزود: بازی‌های تیم را که می بینم واقعا لذت می‌برم و باید بگویم که این تیم مرا یاد تیم پرسپولیس در دهه 60 می‌اندازد. در آنتیم هم ما تیم متحدی داشتیم و همه با هم دوست بودیم به طوری که با همین رفاقت‌ها چندین بار قهرمان شدیم. به همین دلیل من معتقدم که شما با همین روند می‌توانید موفق باشید.

وی در ادامه صحبت‌هایش با بازیکنان ادامه داد: خوشبختانه امکاناتی که شما دارید از زمان ما بسیار بهتر است و از این جهت باید بگویم که با این شرایط و امکاناتی که فراهم شده فقط موفقیت و قهرمانی هواداران را خوشحال می‌کند. البته برانکو هم کارش را به خوبی بلد است و می‌داند که چه چیزی از بازیکنان می‌خواهد. قطعا هر کسی که فوتبال بفهمد با دیدن بازی‌های پرسپولیس متوجه عملکرد خوب شما می‌شود و امیدوارم که در دربی روز جمعه موفق باشید و بتوانید استقلال را شکست دهید.