رحمان رضایی در رابطه با دربی پایتخت می گوید: آمدن من به تراکتور و کار کردن با قلعه نویی اتفاق خوبی بود که باعث شد تجربه خیلی زیادی در این مدت کم به دست بیاورم. من فکر می‌کنم تراکتور با انجام بازی‌های درخشانی که از خودش به نمایش گذاشته رفته رفته شانس قهرمانی پیدا کرده و این یک اتفاق بزرگ و خوشایند است برای تیمی که در پایان نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشت.

مربی تراکتور در ادامه می گوید: ما توانسته ایم یک روند رو به رشد را طی کنیم و شما می بینید که در زمین تیم خوبی مثل ذوب آهن، آنها را زمینگیر می کنیم و تیم ذوب آهن در طول ٩٠ دقیقه فقط ٢فرصت گلزنی پیدا می کند و این در حالی است که تراکتور موقعیتهای خیلی زیاد خوب گلزنی برای خودش درست می کند و در نهایت هم برنده بازی ما بودیم، تراکتور شرایط خوبی دارد و ما فقط به بردن و موفقیت فکر میکنیم نه به قهرمانی ما می خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم و به موفقیت ادامه دهیم و با انجام بازی های خوب هوادارانمان را خوشحال کنیم.

رضایی در پایان می گوید: دربی تهران شرایط خاص خودش را دارد و همیشه اینطور بوده که به شرایط جدول و تیمها کاری ندارد اما این دربی در شرایط جدول هم حساسیت خاص خودش را دارد و من فکر می کنم در مجموع پرسپولیس شرایط بردن استقلال را دارد و آقای برانکو با تدابیر موفق خود این تیم را به عنوان یک تیم با ثبات و همچنین یک تیم تاکتیکی تبدیل کرده است.