اولین مربی ای که در لیگ برتر به علیرضا جهانبخش بازی داده بود مهدی دینورزاده بود.

او در مورد احساس خود از اولین بازی در لیگ برتر می گوید: «خیلی استرس داشتم به دلیل اینکه در پست دفاع راست به میدان آمده بودم و هافبک راست هم مهدی مهدوی کیا بود، اما تجربه خوب و شیرینی بود و برای من یک افتخار بزرگ بود که در کنار مهدی مهدوی کیا زوج سمت راست تیم داماش را تشکیل می دادیم.»

در ادامه خصوصیت تهاجمی و میل به بازی هجومی علیرض سبب شد تا مربیان از وی در خط حمله بهره بگیرند.

هم اکنون کی روش از او به عنوان بال راست بهره می گیرد و همین نقش را در تیم آلکمار بازی می کند. نمایش علیرضا همانند تیم ملی در تیم آلکمار هم قابل قبول بوده است.

 

آیا رفتن کی روش برای ملی پوشان دردناک خواهد بود؟

علیرضا در پاسخ به این سوال می گوید: « واقعیت این است کی روش به دلیل همدلی که نزد بازیکنان ایجاد کرده محبوب است و مردم هم به خاطر شخصیتش او را دوست دارند. بنابراین بهتر است کی روش بماند و روندی که شروع کرده را ادامه دهد. این به سود فوتبال ملی است. ما باید در اندیشه حضور قوی در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی باشیم.»

علیرضا که تلاش می کند به همراه تیم آلکمار حضور در فوتبال باشگاهی اروپا را تجربه کند در این باره می گوید: « این رخداد می تواند برای من و هم تیمی هایم جالب باشد. اگر کسب سهمیه کنیم به مزد بازی های خوب و تلاش های خود در این فصل دست پیدا خواهیم کرد. هر چند فوتبال تحت هر شرایطی ادامه خواهد داشت.»

جهانبخش در پایان گفته هایش با اشاره به اینکه تیم ملی با حضور کی روش بیشتر مورد توجه است، می گوید: « حضور خوب تیم ملی در آرژانتین برای هم تیمی هایم هم جالب بود. اینکه ایران پیشرفت کرده است. ما باید به این روند با حضور کی روش ادامه دهیم.»