پرسپولیس را شکست خواهیم داد!

بهرام افشارزاده در حاشیه آخرین تمرین آبی پوشان تهران برای جدال با پرسپولیس و در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از تمرینات آبی پوشان گفت: فردا بازیکنان استقلال با تمرینات منظمی که انجام داده اند یک بازی زیبا، جوانمردانه و تماشاگرپسند را ارائه خواهند کرد و مطمئن باشید با شکست پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار دست پیدا خواهند کرد تا گامی بلند برای رسیدن به قهرمانی در لیگ داشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اختلافاتی که این باشگاه با کانون ایران نوین پیدا کرده است و قرار بوده که دربی به خاطر عدم تعهد ایران نوین برگزار نشود، افزود: امروز با آقای تاج صحبت کردیم و تقریبا قضیه حل شده است البته جمعی از دوستان رسانه ای شما نیز این مسئله را بسیار بزرگ جلوه داده اند اما با صحبت هایی که با رئیس سازمان لیگ انجام دادیم این مشکل حل شد و فردا با تمام قوا مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

بهرام افشارزاده در پاسخ به گلایه خبرنگاران که چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نمی کنند، گفت: ما به دنبال آرامش هستیم و سعی کردیم در کمال سکوت و به دور از هرگونه حاشیه ای فردا یک بازی خوب ارائه بدهیم و به دنبال این هستیم تمام حرفهایمان را فردا در زمین بزنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که مظلومی گفته است با مصاحبه بازیکنان مشکلی ندارد، گفت: به هر حال سیستم اداری مجموعه استقلال صلاح دانست که بازیکنان قبل از دربی مصاحبه نکنند و با آرامش به کارشان ادامه بدهند.

افشارزاده در خصوص حضور منصور پورحیدری بر روی نیمکت استقلال در دیدار فردا مقابل پرسپولیس گفت: ما با منصورخان صحبت کرده ایم و اگر شرایط جسمانی او مساعد باشد بر روی نیمکت خواهد نشست تا روحیه مضاعف به آنها بدهد و آنها تلاش بیشتری برای پیروزی انجام دهند.

وی در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: در مقابل زردپوشان اصفهانی راضی کننده نبودیم و شاید به خاطر اینکه  دیدار حساسی را مقابل پرسپولیس داشتیم بازیکان ما محتاط بودند ولی بازیکنان ما فردا هجومی بازی خواهند کرد و همه تلاش خود را به کار می گیرند تا بازی را پیروزی پشت سر بگذارند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا به بازیکنان بعد از دربی پاداش خواهند داد یا خیر گفت: مطمئنا پس از پیروزی مقابل پرسپولیس پاداش ویژه ای به بازیکنان خواهیم داد و از آنان قدردانی خواهیم کرد.

بهرام افشارزاده در پایان و در خصوص انتقاد برخی از پیشکسوتان از عملکرد پرویز مظلومی گفت: اگر انتقادی هم می شود از سر دلسوزی است ولی همه پیشکسوتان و کسانی که در این تیم بازی کرده اند و قلبشان برای این تیم می تپد امیدوار هستند که فردا استقلال پیروز میدان باشد و در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.