استیماچ: من تا پایان با سپاهان می مانم

ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال اهواز گفت:

 

به بازیکنانم تبریک می گویم

با وجود آنکه استقلال اهواز در قعر جدول قرار دارد اما امروز بار دیگر مشخص شد که هیچ تیمی تاکنون نتوانسته به راحتی این تیم را شکست بدهد.بازیکنان ما پس از بازی سختی که مقابل استقلال داشتیم به لحاظ بدنی تخلیه شدند. در 7 روز اخیر نیز اتفاقات بدی در تیم رخ داد و این مسئله روی روند تیم تأثیرگذار بود. با این وجود باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون معتقدم آنها با همه توان بازی کردند و تا آخرین ثانیه تلاش کردند و موقعیت‌های گل زیادی مقابل دروازه حریف بوجود آوردند اما متأسفانه باز هم در ضربات آخر دقیق نبودیم.

 

هربازی یک پنالتی

دوست دارم درباره داوری صحبت کنم. ما عادت کرده‌ایم که در هر بازی یک پنالتی به نفع سپاهان نگیرند.

 

به بازیکنان توهین نکنید

چیزی که مرا اذیت می‌کند این است که متأسفانه افرادی که انتظار می‌رود عشق خود را به باشگاه نشان بدهند به بازیکنان توهین می‌کنند. دلیل این مسئله برایم مشخص نیست. تنها کسی که مسئولیت نتایج را دارد من هستم نه بازیکنان.

 

هوادار باید 90 دقیقه تشویق کند

چگونه است آنهایی که می‌‌توانند با تشویق‌‌های خود به تیم کمک کنند به بازیکنانی که عرق می‌ریزند توهین می‌کنند؟ آیا فکر می‌کنند اینگونه به سپاهان کمک کنند. آنها باید به خودشان برگردند. در واقع تیمی را که دوست دارید لازم است که 90 دقیقه از آن حمایت کنید. اگر بازیکنان لباس خود را خیس نکنند و با نهایت توان خود بازی نکنند آن موقع است تماشاگران حق اعتراض و توهین دارند. این توصیه ساده به تماشاگران است که چگونه می‌توانند تیم خود را دوست داشته باشند. عشق واقعی زمانی مشخص می‌شود که باشگاه در سختی باشد.

 

با سپاهان قرارداد دارم

من با سپاهان قرارداد دارم وظیفه‌ام است تا آخرین لحظه تلاش کنم. من از آنهایی نیستم که به راحتی دستم را بالا ببرم به خصوص الان که دیدم و شنیدم بعضی از کسانی که در باشگاه هستند علیه تیم خود مبارزه می‌کنند. من تأکید دارم تا پایان باشم. اینکه باشگاه چه تصمیمی بگیرد مسئولیت خودش است.

 

کسی می خواهد وجهه من از بین برود

من به تشکیلات باشگاه احترام می‌گذارم و در استخدام این باشگاه هستم اما تنها کسی که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند من هستم. اصلا برایم مهم نیست که در کمیته فنی چه کسانی حضور دارند و چه تصمیمی می‌گیرند.اگر اینگونه باشد نمی‌دانستم و به نظر باشگاه احترام می‌گذارم تنها مشکلی که دارم این است که کسی که تلاش می‌کند موقعیت و وجهه من را از بین ببرد یا خوب تمرین نکند و به تلاش خود ادامه ندهد این مسئله مرا اذیت می‌کند برایم خیلی مهم است که نظم در باشگاه و تیم حفظ شود.