سپاهانی ها علیه استیماچ شعار دادند

حواشی نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال اهواز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس به شرح زیر است:

*رحمان احمدی گلر سپاهان که در نیمه نخست به اشتباه به خاطر گل استقلال به داور اعتراض کرده بود پیش از آغاز نیمه دوم از داور عذرخواهی کرد.

*در ابتدای نیمه در یک فرصت پیش آمده برای سپاهان و در برخوردی مرادیان گلر استقلال دچار آسیب شده بود اما بازیکنان دو تیم متوجه این مسئله نشده بودند و همچنان به بازی ادامه دادند تا در نهایت یکی از بازیکنان متوجه شد و توپ را به بیرون زد.

*در این نیمه استیماچ امین نوچهری و حبیب گردانی را به جای فاضلی و قائدی‌فر به میدان فرستاد که هردو بازیکن تعویضی عملکرد خوبی هم داشتند.

*دقیقه 75 بازی روی پاس هافبک سپاهان پریرا می‌رفت که در محوطه جریمه صاحب توپ شود اما مدافع استقلال لحظه‌ای با گرفتن بدن شمیبا مانع او شد و در این صحنه پریرا، خوروش، نیمکت‌نشینان و حتی هواداران سپاهان که معتقد به ضربه پنالتی بودند به شدت به داور اعتراض کردند.

*در این صحنه پریرا پس از مشورت داور با کمک اولش کارت زرد دریافت کرد اما مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*حملات سپاهان همچنان ادامه پیدا کرد و ضربات حبیب گردانی و منوچهری به بیرون رفت و در یک صحنه هم منوچهری مقابل دروازه استقلال در برخورد با گلر استقلال سرنگون شد اما داور باز هم به پنالتی اعتقادی نداشت که باز هم سبب اعتراض نیمکت سپاهان شد.

*باقریان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سپاهان که در ورزشگاه حضور داشتند در موقعیت‌های به وجود آمده برای سپاهان به شدت هیجان‌زده می‌شدند و با شور بازی را دنبال می‌کردند.

*در دقایق انتهایی باز هم شعار همیشگی «حیا کن، رها کن» هواداران علیه سرمربی سپاهان سر داده شد.

*در نیمه دوم بازی حملات سپاهان همچنان ادامه یافت اما تمام فرصت‌ها با بی‌دقتی و البته بدشانسی مهاجمان به بیرون رفت تا سپاهان باز هم در کسب پیروی ناکام بماند و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در این دیدار پریرا از سپاهان و مرادیان از استقلال اهواز کارت زرد دریافت کردند.