بختیاری زاده: ما داریم سقوط می کنیم!

سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال اهواز که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از نویدکیا و خانواده او عذرخواهی کنم. در نشست خبری دیروز مطلبی از من منتشر شد که به هیچ وجه منظورم نویدکیا و خانواده‌اش نبود. ما مقابل تیمی بازی داشتیم که شخصیت بالایی دارد، آنها در هفته قبل مقابل استقلال تهران بازی خوبی انجام دادند. ما می‌دانستیم سپاهان از عمق خوب بازی می‌کند و به همین دلیل عمق را بستیم.

وی افزود: بستن عمق باعث شد تا سپاهانی‌ها بازی را به کناره‌ها آورده و سانتر کردن از کناره‌ها را در دستور کار خود قرار دهند به همین دلیل آنها منوچهری را به بازی آوردند و در بازی هوایی نیز بحث فنی و تاکتیکی مطرح نیست بلکه بازیکن هر تیمی بهتر سر بزند آن تیم بهتر نتیجه می‌گیرد. بازیکنان ما به خوبی راه سپاهانی‌ها را بستند و‌ در ضد حملات بهتر از آنها بودیم. ما 4 تا 5 بازیکن 2 کارته داشتیم که نمی‌خواستیم آنها را برای بازی مقابل پرسپولیس از دست بدهیم به هر حال آن دیدار در تعیین سرنوشت تیم قهرمان تأثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: به همین دلیل من به بازیکنانم گفتم در برخوردها و درگیری‌ها حساسیت به خرج ندهند. نمی‌خواستم بازیکنان 2 کارته‌ام را مقابل پرسپولیس از دست بدهم و به همین دلیل آنها امروز مقابل سپاهان محتاط بازی کردند.

بختیاری‌زاده گفت: جا دارد از عملکرد داور جوان امروز تشکر کنم که شجاعانه و عادلانه سوت زد. بدشانسی‌ تیم‌های اصفهانی است که در بازی‌هایشان با ما داوران بدون اشتباه سوت می‌زنند چون در 4 بازی گذشته‌مان از داوری به شدت ضربه خوردیم. به عنوان مثال در بازی با استقلال اشتباهات فاحش اکبریان را شاهد بودیم. این موضوع در حالی است که ما داریم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنیم در حالی که اکبریان خیلی راحت و مقتدرانه در لیگ برتر سوت می‌زند.

وی افزود: من خیلی دوست داشتم بازی امروز را ببریم تا این برد را به روح مرحوم محمد بقال‌زاده پیشکسوت فوتبال استان خوزستان و خانواده او تقدیم کنم. اما فکر می‌کنم تساوی هم باعث شادی روح او شود.