مربی استقلالی: پرسپولیس صدرنشین لایقی است

ستار همدانی در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال در دربی 82 عنوان کرد: قبل از بازی هم گفته بودم که این بازی متفاوت خواهد بود از این جهت که دو تیم در بالای جدول شرایط یکسانی داشتند و هم‌امتیاز بودند. مسئله‌ای که در این بازی در هر دو تیم دیده شد، ساختار خوب دو تیم در خط حمله بود، اما پرسپولیس نسبت به دیگر بازی‌هایش پررنگ‌تر بود. طبیعی بود تیمی که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، به این شکل هم عمل کند.

مربی فصل گذشته استقلال افزود: استقلال هم در این بازی خوب حمله کرد و در موقعیت‌سازی خوب بود، اما پرسپولیس بازی بهتری نسبت به استقلال انجام داد. موضوع دیگری که در هر دو تیم بود، مشکل در ساختار دفاعی بود، اما چون روی پرسپولیس فشار کمتری وارد شد، ضعف خط دفاعی این تیم را کمتر دیدیم. پیش از بازی گفته بودم اگر خط هافبک تیم‌ها مهاجمان را خوب تغدیه کنند مهاجمان روز خوبی خواهند داشت که همین‌طور هم شد. این بازی می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد و به‌نظرم پرسپولیسی‌ها خوب از موقعیت‌های خود استفاده کردند.

همدانی تأکید کرد: خوشحالیم که بازی متفاوتی نسبت به دربی‌های قبلی دیدیم و مسابقه بانشاطی بود که هر دو تیم خوب حمله کردند. دو تیم آمده بودند صدر جدول را از آن خود کنند و پرسپولیس موفق شد. صدرنشینی پرسپولیس طبیعی بود، چون اگر توجه کرده باشید، این تیم روند رو به رشدی داشته و از ابتدای فصل بازی به بازی شرایطش بهتر شد. در این بازی انتظار برد پرسپولیس می‌رفت و همین‌طور هم شد.

وی در خصوص کری‌خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس و این مسئله که عدد 4 استقلالی‌ها نیز به پرسپولیس رسید، گفت: قشنگی فوتبال همین است و این زیبایی فوتبال را نشان می‌دهد. مردم با این برد شش ماه سرگرم هستند تا بازی بعدی برسد. من هم به این مسائل نمی‌پردازم، چون بین هواداران است.