مظلومی باید طالب لو را جایگزین رحمتی کند

منصور رشیدی در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا این شکست را باید بر گردن مظلومی بیندازیم. نمی‌دانم او چه ترکیبی را درون زمین گذاشت و چه هدفی داشت.

وی با اشاره به تعویض بی‌مورد خسرو حیدری گفت: وقتی استقلال با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کند و از جناحین برنامه‌ریزی کرده، چه دلیلی دارد که خسرو حیدری که سانترهای خطرناک می‌کند، را تعویض کند. جناح چپ استقلال کاملا باز بود و هر موقع بازیکنان پرسپولیس اراده کردند به دروازه استقلال رسیدند.

دروازه بان سابق استقلال در مورد تعویض آرش برهانی یادآور شد: برهانی در مدتی که در زمین بازی حضور داشت، تغذیه نشد و به جز یکی، دو موقعیت توپی به او نرسید. سجاد شهباززاده نیز خیلی بیکار بود و واقعا هم آن شهباززاده‌ای که همیشه می‌دیدیم، نبود. نمی‌دانم چرا پرویز مظلومی او را تعویض نکرد.

رشیدی در مورد عملکرد مهدی رحمتی یادآور شد: فکر می‌کنم رحمتی از لحاظ روحی بسیار پایین بود. در صحنه گل اول، توپی که از فاصله 35 متری شلیک شده بود را خیلی مبتدیانه دفع کرد و به وسط دروازه فرستاد.

وی در مورد اینکه سرمربی استقلال همیشه از رحمتی استفاده کرده و طالب‌لو نمیکت‌نشین است، گفت: من توقع داشتم در دیدار مقابل سپاهان، مظلومی از طالب‌لو استفاده کند. وقتی دروازه‌بان رقیبی نداشته باشد، بی‌خیال می‌شود، اما در صورتی که یک بازیکن رقیب داشته باشد، تلاشش را بیش‌تر می‌کند. به نظرم طالب‌لو هم‌اکنون آماده است و می‌تواند درون دروازه استقلال عملکرد خوبی داشته باشد.

دروازه‌بان پیشین استقلال در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند یا خیر، گفت: استقلال در هفته‌های اخیر ضعیف حاضر شده است. در حالی که پرسپولیس هر هفته بهتر می‌شود. مغز برانکو کار کرد و از بازیکنان جوان این تیم استفاده کرد، اما بعید می‌دانم استقلال با این وضعیت سهمیه آسیایی کسب کند.