مزد اعتماد به برانکو را گرفتیم

حمیدرضا گرشاسبی درباره پیروزی برد پرگل پرسپولیس مقابل استقلال در لیگ برتر با بیان مطلب فوق گفت: به هر حال سالها بود که دربی‌ها مساوی و کسل کننده و حتی اعصاب خردکن می‌شد ولی خوشحالم که مردم اینبار شاهد یک بازی خوب و پرگل بودند. هرچند باران در نیمه دوم باعث شد تا مردم لذت لازم را در این نیمه نبرند ولی بهر حال همه راضی بودند. نتیجه و نوع بازی جوری بود که حتی استقلالی‌ها هم از آن راضی بودند!

وی درباره اینکه آیا تصور این پیروزی را داشت، افزود: این انتظار را داشتم که بازی پرگل باشد چون روش پرسپولیس هجومی است. وقتی هم که استقلال گل اول را خورد، همه می‌دانستند که این تیم جلو می‌کشد و می توانیم گل‌های بیشتری بزنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره آمار خوب برانکو در دربی، تاکید کرد: ما مزد اعتماد به برانکو را گرفتیم. هرچند یکسری‌ها نسبت به برانکو کم لطفی و شانتاژ می‌کردند ولی ما واقعا به وی اعتقاد داشتیم. برانکو هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر فنی مربی حرفه‌ای و کار بلدی است و همین روحیه را به تیم هم منتقل کرده است. برای همین یک تیم با ادب و یکدست داریم.

گرشاسبی همچنین با اشاره به شعار هواداران استقلال علیه بهرام افشارزاده تصریح کرد: نباید این اتفاق رخ بدهد. استقلال و پرسپولیس چند فصلی بود که از بالای جدول فاصله گرفته بودند ولی با پیگیری‌های دقیق محمود گودرزی وزیر ورزش جایگاه خود را پیدا کرده‌اند. وزیر واقعا به استقلال و پرسپولیس توجه ویژه دارد. وقتی که تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، همه وزیر را می‌شناسند ولی الان که تیم بالای جدول است، اسمی از وزیر نیست. این بی انصافی است.

وی ادامه داد: ما هر جا کم می‌آوریم با وزیر مطرح می‌کنیم و او هم موانع و مشکلات را از سر راه بر می‌دارد. برای استقلال هم همینطور است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی، گفت: تیم ما صد درصد قهرمان است. زمانی که سیزدهم جدول بودیم، فقط با همین هدف به پرسپولیس آمدیم و اعتقادی جز این نداشتیم. چیزی به جز قهرمانی به درد ما نمی‌خورد!

گرشاسبی در پایان گفت: قرارداد برانکو را دو ساله تمدید کرده‌ایم و مطمئن باشید سال آینده تیم قدرتمندتری را روانه میدان خواهیم کرد.