رحمتی یا بنگر؛ کدام کاپیتان تر بودند؟+تصاویر

مهدی رحمتی 4 گل خورد و چند گل نخورد. وقتی توصیه های وی به عنوان کاپیتان مورد توجه قرار نگرفت در یک صحنه سر خود را به علامت تاسف تکان داد و اینکه باید بسوزد و بسازد.

 

اما محسن بنگر، در این بازی فشار کمتری را به نسبت مهدی رحمتی تحمل کرد. به این خاطر که بخشی از بار دفاعی تیم را هافبک ها و مهاجمان به دوش می کشیدند و همه بار به روی خط دفاعی نبود!

محسن بنگر و مهدی رحمتی

دربی 82 می تواند خاطره انگیزترین دربی ای باشد که محسن بنگر به عنوان مدافع پرسپولیس آن را تجربه کرده است. خصوصا اگر پیروزی در دربی با قهرمانی توام شود.

 

محسن بنگر پیش تر گفته بود به محض اینکه پرسسپولیس جام بگیرد به همراه بچه ها به بابل خواهند رفت و جام را تقدیم می کنند به کاپیتان ابدی. هادی نوروزی فقید.

 

مدافع مازنی پرسپولیس یک حسن بزرگ دارد. در فصلی که گذشت هیچ گاه به دنبال توجیه نبود و همواره واقعیت ها را به جوانان تیم گفت. او برای اینکه جوان ها ناراحت نشود اول از خود انتقاد می کرد. نتیجه انتقادات دیروز موقعیت خوبی است که امروز نصیب پرسپولیسی ها شده است.

 

جالب اینکه بدانید محسن بنگر و مهدی رحمتی با هم رفیق هستند و حتی رفت و آمد خانوادگی دارند چون در یک برج ساکن هستند.

 

 

محسن بنگر و مهدی رحمتی

خوش و بش های این دو در ابتدا و حتی جریان بازی جالب توجه بود. نگاه تیز بین آنها به دستان محسن ترکی به هنگام قرعه کشی نشان می داد که هر دو عطش برتری در این دیدار را داشتند اما برای پیروزی استقلال فقط خواست مهدی رحمتی کافی نبود اما محسن بنگر هم تیمی هایی داشت که خوب توجیه شده بودند و ازابتدا برای پیروزی تلاش کردند و در نهایت به آنچه که می خواستند، رسیدند.

 

این پیروزی و این شکست نه از ذهن مهدی رحمتی پاک می شود و نه محسن بنگر. اما فوتبال ادامه دارد. نتیجه ای که در دربی 82 رقم خورد مانع از موفقیت های آتی استقلال نمی شود و تضمین کننده آینده پرسپولیس نیست.

 

 

محسن بنگر و مهدی رحمتی

استقلال برای جبران تلاش کند به روزهای خوب خود برمی گردد و پرسپولیس هم برای تکرار چنین روزهایی باید از نو بجنگد.