پدر استقلال: استقلالی ها باید عذرخواهی می کردند

منصور پورحیدری  در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس و شکست آبی‌پوشان گفت: در ابتدا جا دارد به بازیکنان پرسپولیس و عوامل این باشگاه تبریک بگویم زیرا آنها عملکرد خوبی داشتند و نهایت استفاده را از موقعیت‌هایی که به دست آوردند انجام داده و به برتری رسیدند.

وی افزود: استقلال برای جبران شانس داشت و موقعیت هم ایجاد کرد اما به نظرم تیمی که دیروز دیدم خیلی بی‌نظم بود و واقعا بدون مسئولیت کار کرد.

اسطوره باشگاه استقلال در ادامه با انتقاد از عملکرد تک تک بازیکنان این تیم گفت: شما گل‌های پرسپولیس را ببینید که بازیکنان استقلال چه اشتباهاتی داشتند. من نمی‌گویم استقلال بد بازی کرد ولی روند تیم به شکلی بود که انگار بازیکنان تمرکز نداشتند و روی هر گلی که دریافت می‌کردند اشتباهات بازیکنان فاحش و چشمگیر بود.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که به نظرش نقطه ضعف تیم استقلال در بازی دیروز چه بود،؛ گفت: من فکر می‌کنم تیم ما آمادگی کامل را نداشت.

وی در خصوص اینکه اما مظلومی گفته بود استقلال آماده مسابقه است و با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌آید،‌گفت: استقلال در بعضی دقایقی بازی بد بازی نکرد اما در حفظ توپ تمرکز لازم رانداشت و از فرصت‌هایی هم که به دست آورد استفاده نکرد. به طور مثال شما یک بار دیگر گل دوم پرسپولیس را تماشا کنید. یا روی گل اول ببینید که هافبک‌های ما کجا بودند که بازیکن حریف شوت‌زنی کرد. اینها نشان از بی‌مسئولیتی است.

پورحیدری در خصوص اینکه آیا ترکیب اولیه استقلال مناسب بود یا خیر،‌گفت: واقعا به جز این چند روز اخیر زیاد در تمرینات حضور نداشتم و بهتر است در این مورد صحبتی انجام ندهم. مربیان باید در این زمینه پاسخ دهد.

سرپرست ابتدای فصل تیم استقلال با اشاره به نقش رسانه‌ها و اینکه به هنگام بیماری او این رسانه‌ها بودند که کل دنیا را باخبر کردند، گفت: نمی‌دانم چرا بازیکنان بعد از بازی مصاحبه نکردند اما به نظرم آنها باید حداقل یک عذرخواهی از مردم انجام می‌دادند. این تیم بزرگ است و میلیون‌ها هوادار دارد. من می‌دانم که مردم امشب چقدر ناراحت هستند و من به جای آنها از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم چون وظیفه دارم این کار را انجام دهم.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان شود، گفت: استقلال شانس دارد ولی با این شکل و سبک بازی اصلا نمی‌تواند به این عنوان برسد. اشتباهاتی که دیروز روی گل‌های پرسپولیس صورت گرفت عجیب و قریب بود و بازیکن باید بداند فقط و فقط تلاش کردن جواب نمی‌دهد و خیلی از مسائل در موفقیت یک تیم دخیل است.