چپ استقلال به تونل ستاره پرسپولیس تبدیل شده بود

منصور رشیدی درباره شکست استقلال در دربی 82 اظهار داشت:انتظار پیروزی پرسپولیس را می کشیدیم اما نه با این وضعیت و افتضاحی که به بار آمد. کدام سیستم دنیا گفته برای یک کرنر ده نفر داخل محوطه جریمه حریف بایستند و فقط دروازه بان در زمین خودی باقی بماند؟ 

وی افزود: سمت چپ تیم استقلال به راهروی بلندی تبدیل شده بود که رامین رضائیان دائم در طول این راهرو به سر و ته زمین سرک می کشید. اواخر بازی من استقلالی دلم برای رضائیان سوخته بود که خسته شد از بس در این راهرو توپ گرفت و روی دروازه ما ارسال کرد. 

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: خسرو حیدری نسبت به همیشه بهتر بازی می کرد. اگر چند موقعیت هم روی دروازه پرسپولیس خلق شد روی تلاش و ممارست این بازیکن بود. چطور مظلومی تصمیم گرفت حیدری را بیرون بکشد خدا می داند. مدافعان ما در قسمت میانی تونلی برای هافبک های پرسپولیس باز کرده بودند که از آن مسیر هر کاری می خواستند انجام می دادند. مگویان و حنیف به تنهایی مدافعان خوبی هستند. ولی ناهماهنگی بیداد می کرد.

دروازه بان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: رحمتی هم آماده نبود. او به لحاظ روحی در سطحی پایین قرار داشت. از 38 متری نتوانست توپ را به سمتی دفع کند که زیر پای یار حریف نیفتد. من با این سن و سالم می توانم آن توپ را مهار کنم یا جایی برگردانم که بی خطر باشد. میثم مجیدی جوان است اما به درد این بازی نمی خورد. در مجموع همه چیز اشتباه بود.

رشیدی درباره تغییر ترکیب استقلال قبل از بازی و به میدان رفتن شیحی مصدوم گفت: بلایی که مظلومی بر سر روزبه چشمی آورد و او را با مصدومیت جزئی بازی داد تا رباط صلیبی پاره کند بر سر شیحی هم آورد. او اصلا تمرکز نداشت ونمی توانست فکرش را برای بازی جمع کند.تعجب می کنم که چطور از مردم عذرخواهی کرده است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اعصاب میلیون ها تماشاگر استقلالی خرد است. آن وقت می گویید معذرت می خواهم. باشگاه باید جلو بیاید و مظلومی را 200 میلیون تومان جریمه کند.تیمی با این همه مهره این همه هوادار و در صدر جدول خیلی ضعیف بازی کرد. طوری که باعث سرافکندگی استقلالی ها شد. 80 درصد استقلالی ها امروز یا سر کار نمی روند یا با اعصابی به هم ریخته در محل کارشان حضور پیدا خواهند کرد. پسر من تا سه بامداد خودش را در اتاقش حبس کرده بود.

رشیدی در پایان با انتقاد از مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال بیان داشت: این بدترین کار است. یعنی چه که مصاحبه نمی کنیم. اتفاقا باید بازیکنان علت این شکست را به هواداران توضیح دهند. واقعا برای یک باشگاه هفتادساله باعث سرشکستگی است که یکی مثل فرزاد مجیدی بخواهد پاسخگوی هوادارانش باشد. متاسفانه صداقت در این تیم وجود ندارد. یک مربی با پانزده دستیار این افتضاح را به بار آوردند که باعث تاسف است.