این تیم برانکو تیم ملی را هم می برد!

احمدرضا عابدزاده درباره پیروزی سرخپوشان در دربی 82  اظهار داشت: برد تیم پرسپولیس را به هواداران تیم و تک تک اعضای باشگاه پرسپولیس تبریک می گویم. یادم هست دو ماه قبل به طاهری گفتم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد آن روزها پرسپولیس در رده دهم و یازدهم جدول قرار داشت که طاهری به من گفت مگر ممکن است؟به او گفتم من به شما می گویم این پرسپولیس به موفقیت می رسد و اتفاقا در مصاحبه ام با کاپ نیز این نکته را دو ماه قبل گفته بودم چون مشخص بود تیم جوان شده پرسپولیس تاکتیک پذیر است و یک مربی که با دانش روز دنیا آشناست و ذره ای غرور و تکبر در رفتارش دیده نمی شود بالای سر تیم بود

مربی اسبق دروازه بان های پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس کار پرس را در یک سوم دفاعی حریفان انجام می دهد به همین علت است که خیلی خوب گل می زند و البته گل هم می خورد چون حریفان از فرصت ضدحمله استفاده می کنند. اما نهایتا این روش بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام می شود. اگر بخواهم کار پرس و در واقع کار فنی پرسپولیس را با تیم های دیگر مقایسه  کنم می توانم به جرات بگویم کار تاکتیکی تیم پرسپولیس قوی تر از تیم ملی کشورمان است.

وی ادامه داد:این حرف من به معنی انتقاد از تیم ملی نیست چون همه می دانید تیم ملی از جانم نیز برایم عزیزتر بوده و هست و همواره به اینکه ملی پوش بودم و زانوهایم را برای تیم کشورم داده ام افتخار می کنم ولی اگر پرسپولیس با همین تیم مقابل تیم ملی و لژیونرهایش قرار بگیرد به پیروزی خواهد رسید. 

کاپیتان اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد:فکر می کنید چرا تیم ملی امید مقابل ژاپن به پیروزی نرسید چون از لحاظ قدرت بدنی ضعیف تر از حریف بود و بعداز اتمام 90 دقیقه نیروی ملی پوشان ما نیز تحلیل رفته بود اما پرسپولیس در همین دربی در دقیقه 90 هم با قدرت دوندگی بالا به دنبال زدن گل پنجم بود. در این تیم به جز  محسن بنگر چند بازیکن سراغ دارید که 30 سالشان شده باشد. 

عابدزاده درباره عملکرد تیم  استقلال گفت: مظلومی برای من قابل احترام است اما استقلال در کار تاکتیکی اشکالاتی عمده ای دارد. وقتی بازیکن شماره 6 این تیم از دایره زمین تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس یکه تازی می کند نشان می دهد این تیم در جابه جایی، پاس دادن و در کل بازی گروهی اشکالات عمده ای دارد که نفراتش نمی دانند وقتی صاحب توپ می شوند باید چگونه حرکت کنند، کجای زمین حضور داشته باشند، چگونه بازیکن صاحب توپ را حمایت کنند و بی برنامگی تاکتیکی در عملکرد این تیم در همه بازی هایش به وضوح قابل درک بود.