خط قرمز ما رو نماد 4 استقلال

ضیا عربشاهی در مورد پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: «از همان اول بازی انگیزه برد داشتیم. قبل از بازی گفتم از لحاظ روحی و روانی بهتر از حریف است و اینکه پرسپولیس دارای هدف است، امروز به عامل موثری تبدیل شد تا در دربی به پیروزی برسد. در هر زمینه‌ای که در بازی امروز نگاه می‌کردیم، پرسپولیس نسبت به حریف وضعیت بهتری داشت.»

 

وی در مورد اینکه پرویز مظلومی خودش را مبتکر عدد 4 برای هواداران استقلال می‌دانست و حالا تیمش 4 گل دریافت کرده است، گفت: «همان‌طور که گفتم سوبله چوبله، تمام شده و باید ببینیم اکنون چه چیزی برای ارائه وجود دارد. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس 4 گل به ثمر رساندند تا این عددها دیگر نشان داده نشود و خط قرمزی روی آن کشیده شد.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه ‌آیا پرسپولیس اکنون مدعی اول قهرمانی است، عنوان کرد: «70 درصد راه قهرمانی طی شده است، پرسپولیس باید همین وضعیت را ادامه بدهد و از نظر روحی و روانی خودش را در سطح بالا نگه دارد. 30 درصد راه باقی مانده و سخت‌ترین حریفان پرسپولیس، نفت و گسترش هستند.»

 

عربشاهی در پایان در رابطه با اینکه آیا این برد سرخپوشان را مغرور نمی‌کند، گفت: «بازیکنان پرسپولیس غرور نخواهند شد، چرا که دارای هدف هستند. آنها بر سر مزار هادی نوروزی هم‌قسم شدند تا به مقام قهرمانی برسند و جام را کپورچال ببرند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشند و پرسپولیس باز هم به موفقیت برسد.»