احمد نوراللهی  درباره اینکه دربی 82 اظهار داشت:دیروز چهارمین دربی من بود و خوشحالم که با 4 گل برای پرسپولیس همراه شد.از این موضوع خوشحالم.در این 4 مسابقه خدا کمک کرده و سه پیروزی و یک تساوی را تجربه کرده ام.

وی ادامه داد:مسابقه ای که 6 گل داشته باشد طبیعا بازی خوبی است.خدا را شکر می کنم که با این برد دل هواداران شاد شد و به صدر رفتیم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد:من حضورم در پرسپولیس را اول مدیون لطف خدا و بعد محبت علی دایی هستم.هیچ وقت لطف دایی را فراموش نمی کنم.من همیشه مدیون او هستم.خوشبختانه تا حدودی در پرسپولیس جا افتاده ام.امیدوارم در آینده بتوانم برای تیم محبوبم بیشتر مثمرثمر باشم.

وی درباره اینکه آیا پیش بینی می کرد پرسپولیس در این بازی 4 گل بزند گفت:اصلا به فکرمان نمی رسید دربی با این نتیجه به پایان برسد.خدا را شکر بازی قشنگی شد.امیدوارم این 4 بازی باقیمانده را هم با موفقیت پشت سربگذاریم و قولی که به هادی دادیم را عملی کنیم.

نوراللهی درباره اینکه درباره عملکرد برانکو چه نظری دارد بیان داشت:فقط می توانم بگویم او عالی است.یک مربی بزرگ و جنتملن که پرسپولیس را به این جایگاه رسانده است.