استقلال حداقل بازی را می بست تا آبرومندانه ببازد

علیرضا امامی‌فر در خصوص پیروزی 4-2 پرسپولیس مقابل استقلال در هشتادودومین دربی پایتخت اظهار داشت: جمعه یک روز تاریخی و به‌یاد ماندنی برای ما بود. خیلی خوشحال بودم. بعد از مدت‌ها با پیراهن پرسپولیس به خیابان رفتم و شادی کردم.

وی ادامه داد: مطمئنا هیچ کس فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس با این نتیجه به پیروزی برسد. نحوه بازی استقلال برای من عجیب بود. زمانی که ما بازی می‌کردیم و شرایط تیم خوب نبود، علی آقا (پروین) می‌گفت: «بازی را ببندید تا آبرومندانه ببازیم.»

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم تفکرات پرویز مظلومی بود که استقلال بی‌محابا بازی کرد یا بازیکنان درگیر احساسات شدند که این‌چنین بازی کردند. روز گذشته یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های استقلال را دیدم. البته دلیل این اتفاق، بازی خوب و روان پرسپولیس بود.

امامی‌فر خاطرنشان کرد: پرسپولیس از ابتدای لیگ نشان داد در حال پیشرفت است. وقتی 10 نفره مقابل سیاه‌جامگان به بازی برگشتند و ملوان را در انزلی شکست دادند، گفتم شرایط پرسپولیس برای دربی بهتر است.

وی افزود: شاگردان برانکو در دربی نشان دادند برای بازی برنامه دارند و روی مالکیت توپ کار کرده‌اند. این تیم نشانه‌های قهرمانی را دارد. تمامی عوامل در باشگاه عملکرد خوبی داشته‌اند و پرسپولیس این علامت را نشان می‌دهد که می‌تواند قهرمان شود.