هاشم بیک‌‌زاده با تبریک به هواداران پرسپولیس نتیجه دلخواهش از دربی 82 را برد استقلال عنوان نکرد و نکته جالبی را به زبان آورد که انتظارش را نداشتیم.

 

* بازی چطور بود؟ انتظار این باخت را داشتی؟

 

باید ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید بگویم که بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند. چند سال بود که چنین بازی زیبایی از هر دو تیم مشاهده نکرده بودیم. فکر می‌کنم هواداران هر دو تیم از تماشای یک فوتبال زیبا سیراب شدند. خیر انتظار این باخت را نداشتم و فکر می‌کردم بازی مساوی شود چون هر دو تیم در شرایط یکسانی در جدول بودند. البته قلباً دوست داشتم بازی مساوی شود تا به نفع ذوب‌آهن باشد و ما در بازی‌های بعد بالا بیاییم و فاصله‌مان با استقلال و پرسپولیس زیاد نشود.

 

* اشکال کار استقلال کجا بود؟

 

گل زودهنگام پرسپولیس به همان اندازه که روحیه استقلال را تخریب کرد، روحیه پرسپولیس را بالا برد. استقلال بعد از گل به هم ریخت ولی به هر حال فوتبال یک سرش برد و است سر دیگرش باخت...

 

* از بازی استقلال راضی بودی؟

 

آنها تلاش‌شان را کردند و موقعیت هم داشتند ولی موقعیت‌های پرسپولیس خیلی بیشتر بود ولی نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

* چرا! بی‌دقتی عاملش بود؟

 

خیر عاملش مهدی رحمتی بود که مانع شد تا استقلال گل‌های بیشتری نخورد. او ستاره استقلال بود و گرچه 4 گل خورد ولی باز هم مانع از گل خوردن بیشتر تیمش شد.

 

* استقلال بارها از سمت چپ دور خورد. از بازی مجیدی تحلیلی داری؟

 

من الان درون این تیم نیستم و نمی‌خواهم درباره‌‌اش حرف بزنم. در کل استقلال تلاشش را کرد ولی موفق نشد. شکست سنگینی بود و از این نظر امیدوارم که استقلالی‌ها بتوانند خیلی زود روحیه‌شان را به دست بیاورند.

 

* فکر می‌کنی شعار علیه مظلومی در حالی که استقلال هنوز بخت قهرمانی دارد درست بود؟

 

شنیدم که قبل از بازی یکسری اتفاقات رخ داده بود که نشان‌دهنده عدم تمرکز کادر فنی بود و این می‌تواند خیلی سریع روی تیم و بازیکنان تأثیر بگذارد و شخصیت سرمربی روی تیمش هم تأثیر می‌گذارد.

 

* در کل بازی خوبی بود.

 

به نظرم این دربی همه چیز داشت. پنالتی، 6 گل، خطا و دعوا، مهار پنالتی و خلاصه همه اتفاقاتی که باعث می‌شود یک بازی زیبا شود را داشت و البته باد و باران هم به آن اضافه شد که بر زیبایی‌های آن افزوده بود.

 

* با تعویض حیدری موافق بودی؟

 

نمی‌دانم طرح و برنامه سرمربی تیم چه بود. ولی تا قبل از آن خسرو خوب کار می‌کرد.

 

* پرسپولیس را بخت قهرمانی می‌بینی؟

 

بله. این تیم واقعاً با روحیه و هماهنگ بازی می‌کند و می‌تواند با ادامه همین روند در این چند هفته این عنوان را به دست بیاورد.