بنگر:کسی درباره تمدید قراردادم با من حرف نزده است

محسن بنگر  در خصوص برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 82 گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و همه چیز در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم و امروز هم استراحت می‌کنیم. از فردا دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و آماده بازی با استقلال اهواز می‌شویم تا دست پر به تهران برگردیم.

وی درباره بازی دربی 82 ادامه داد: وقتی یک بازی پر گل می‌شود قطعا بازی جذابی هم بوده است. ما خوب بازی کردیم و خوب هم بازی را به اتمام رساندیم اما دربی برای استقلالی‌ها خوب نبود. خوشبختانه در دربی زود به گل رسیدیم و توانستیم با پرس بازی را کنترل کنیم. در ادامه هم گل‌های بیشتری زدیم و چند موقعیت گل را از دست دادیم. همه این‌ها باعث شد تا یک دربی خوب را پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شد برنده دربی تا حد زیادی قهرمان لیگ می‌شود افزود: به نظر من برنده دربی می‌توانست گام بلندی برای قهرمانی بردارد و خوشبختانه برنده ما بودیم. در دربی نمی‌توان گفت چه تیمی ضعیف‌تر است و هیچ تیمی نمی‌تواند روی سه امتیاز آن از قبل حساب کند. با این همه خدا را شکر می‌کنم که دربی را بردیم و فاصله امتیازی ما با استقلال سه امتیاز شد. باید استقلال اهواز را هم ببریم تا فاصله امتیازی خود را بیشتر کنیم.

بنگر درباره داوری دربی و اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به داوری بازی داشتند افزود: به نظر من داوری بازی کاملا متعادل بود. اگر استقلالی‌ها به پنالتی‌های احتمالی‌شان که گرفته نشده اعتراض دارند پس باید در محوطه جریمه استقلال هم چندین پنالتی گرفته می‌شد.

وی درباره اظهارات نوید مظفری کارشناس داوری در برنامه شب گذشته تلویزیون که گفته بود بنگر روی عمران‌زاده خطا کرده و قبل از پنالتی پرسپولیس باید خطای بنگر اعلام می‌شد افزود مظفری زاده بازی را ندیده و فقط صحنه پنالتی را دیده است. جای ناخن‌های عمران‌زاده هنوز روی دست من است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل استقلال اهواز افزود: بازی بسیار سختی مقابل استقلال اهواز داریم. این تیم یقه خیلی از تیم‌های بالای جدول را گرفته و حتی می‌توانست استقلال تهران را شکست دهد. آن‌ها تیم خوبی هستند و ما با همه قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت. دربی دیگر تمام شد و همه حواس ما به بازی با استقلال اهواز است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده پیروز شویم و در نهایت قهرمان شویم.

بنگر درباره بحث تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا با او در این خصوص صحبتی شده یا نه تصریح کرد: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و کسی برای تمدید قرارداد با بازیکنان صحبتی نکرده است. برخی رسانه‌ها این حرف‌ها را مطرح می‌کنند که می‌خواهند تیم ما را به هم بریزند.