فقط به خاطر دایی حرف نزدیم

ابوالفضل ابراهیمی در مورد تساوی صبا مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و با شروعی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم به یکی، دو گل برسیم که متاسفانه با بدشانسی توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و یکی از آنها را هم دروازه‌بان تراکتور گرفت؛ تساوی این بازی را با پیروزی برابر ذوب‌آهن جبران می‌کنیم.

او ادامه داد: الان شرایط صبا از نظر فنی خوب است و روز به روز بهتر می‌شود و امیدواریم با  کسب 3 امتیاز مقابل ذوب‌آهن جایگاهمان در جدول نیز ارتقا پیدا کند. همه تلاش می‌کنیم و دست به دست هم می‌دهیم تا رتبه بهتری به دست آوریم.

کاپیتان صبای قم در مورد اوضاع مالی تیمش گفت: ابتدای فصل قرار بود قراردادهای سال گذشته را تسویه کنند که این اتفاق نیفتاد و مدیران بد قولی کردند. بازیکنان سال گذشته که امسال هم در این تیم هستند 63 درصد از قراردادشان را نگرفتند و در این فصل نیز تنها 50 درصد دریافتی داشتند.

ابراهیمی تصریح کرد: هیچکس جوابگوی ما نیست و نمی‌گوید پول‌های سال گذشته و این فصل چه می‌شود. به خدا قسم بازیکن ما کرایه منزل و بعضی‌ها حتی پول خورد و خوراک هم ندارند. از طرف دیگر خیلی‌ها فکر می‌کنند 50 درصد دریافتی مشکل بازیکنان را حل کرده ولی در نظر بگیرید مالیات دو فصل را به دلیل اینگونه پرداختی‌ها نتوانستیم بدهیم.

او با اشاره به نحوه پاداش دادن در تیم صبا عنوان کرد: کسی پیگیر تیم ما نیست. نمی‌دانیم تیم برای استانداری قم است یا آقای موسوی مدیرعامل هواپیمایی زاگرس؟! دوست‌های علی آقا(دایی) دو، سه پاداش به ما دادند و فکر می‌کنم یک بار هم از طرف مسئولان قم این کار انجام شد.

کاپیتان صبا پیرامون شرایط این تیم در چهارمین فصل حضورش ابراز کرد: سال‌های گذشته ما فقط با استانداری قم طرف بودیم و مشکلاتمان را با آنها در میان می‌گذاشتیم ولی امسال چه کسی پاسخگوی ما است؟ بازی‌ها تمام شده ولی به تازگی هیئت مدیره باشگاه را معرفی کردند که حتی نمی‌دانیم چه کسانی هستند! طلب دو فصل را ندادند و نمی‌دانیم حرفمان را به چه کسی بزنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم ولی دیگر نمی‌شد و واقعا اوضاع تیم خراب است و بازیکنان تا به امروز به خاطر علی آقا(دایی) حرفی نزدند و به رسانه‌ها چیزی نگفتند. باید این حرف‌ها خیلی زودتر گفته می‌شد ولی به احترام آقای دایی این مشکلات را علنی نکردند.

او در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی صبا در چهار بازی آینده تاثیرگذار است یا خیر، گفت: با این شرایط بعید می‌دانم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه می‌گویند اوضاع تیم نفت تهران خوب نیست ولی شرایط صبا بدتر از آنها است چون قرارداد فصل گذشته بازیکنان نفت تسویه شد و امسال هم 40-30 درصد دریافتی داشتند ولی ما از فصل گذشته 63 درصد و امسال هم 50 درصد از قراردادمان را نگرفتیم.