علیرضا اژدری زاده درباره آخرین شرایط تیم فولاد پس از پیروزی مقابل ملوان اظهار داشت: خوشبختانه روند روبه رشد تیم که قبل از پایان نیم فصل شروع شد همچنان ادامه دارد و در مصاف با تیم خوب ملوان سه امتیاز حساس را از آن خود کردیم. با کار کارشناسی ایراد کارمان را پیدا کردیم و با رفع آن مشکلات خوشبختانه توانستیم جمع امتیازات مان را از مرز 30 امتیاز رد کنیم.

وی درباره مشکلات نیم فصل اول خاطرنشان کرد: صبری که ما برای تغییر شرایط به خرج دادیم به لطف خدا اثربخش بود. اضافه کردن بازیکنان خوب در نیم فصل توانستیم از بحران ابتدایی مسابقات دور شویم. در آن مدت منتقدان خوزستانی باشگاه را نقد می کردند که البته همه آنها از سر دلسوزی بود و تنها چیزی که بابت آن نتایج برای ما باقی ماند شرمندگی مردم  خوزستان بود و بس. 

مدیرعامل فولاد درباره اینکه از سازمان لیگ تغییر ساعت بازی این هفته شان مقابل استقلال تهران شده بودند گفت: تا این لحظه به درخواست ما پاسخی داده نشده است همه باشگاه ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و سازمان لیگ به خوبی از این موضوع مطلع است. وقتی این عزیزان به درستی ساعت مسابقات را طوری تنظیم می کنند که تداخلی با اذان مغرب نداشته باشد قطعا می توانند در تعامل با باشگاه ها مشکلات رفت و آمدی آنها را هم برطرف کنند. 

وی ادامه داد: اگر ما جمعه ساعت 20:15 با استقلال بازی کنیم به پرواز آخر تهران - اهواز که 22:15 است نمی رسیم به همین خاطر از سازمان لیگ خواسته ایم تا در این زمینه با ما مساعدت کرده و بازی مان را زودتر برگزار کنند. 

اژدری زاده در این باره که این هفته با تیم زخم خورده استقلال از دربی بازی دارند گفت: هیچ کس نمی تواند منکر بزرگی تیم استقلال شود ولی آنچه مسلم است استقلال این روزها با چالش بزرگی روبرو شده است که آن باخت سنگین به پرسپولیس است و قطعا نمی تواند به راحتی از این چالش خارج شود. ما سعی می کنیم تا ضمن ارایه یک بازی تماشاگرپسند هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.