داوری علیه ما نباشد جای تعجب است

مسعود رضائیان  درباره شکست تیم فوتبال ملوان مقابل فولادخوزستان و کار سخت ملوان برای بقا در لیگ گفت: دیدار با فولاد بازی خوبی نبود. ما تمام بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و باید بگویم زورمان به فولاد نرسید. البته فولاد هم با یک گل اشباع شد و بازی از تب و تاب افتاد.

وی افزود: یک امتیاز در بازی با فولاد هم می‌توانست برای ما خوب باشد که متاسفانه به این امتیاز نرسیدیم. از امروز کارمان را برای بازی با سایپا شروع می‌کنیم؛ مسابقه‌ای که برای ملوان بسیار اهمیت دارد و در صورتی که سه امتیازش را بگیریم می‌توانیم بقای خود را در لیگ تضمین کنیم. ما الان بازی به بازی پیش می‌رویم و به جز سایپا، به دیگر دیدارهای باقی مانده کاری نداریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اینکه محمد احمدزاده هم نتوانسته انتظارات را در تیم ملوان برآورده کند، گفت: کار در هفته‌های پایانی بسیار دشوار است. به هر حال کار در لیگ برتر و از اواسط مسابقات ساده نیست ولی بازیکنان ما در مسابقات باقیمانده با انگیزه ظاهر خواهند شد.

رضائیان در پایان درباره اشتباهات داوری که این فصل به ضرر ملوان بوده است، تاکید کرد: ما دیگر به این اشتباهات عادت کرده‌ایم. وقتی داوران در یک مسابقه علیه ما سوت نمی‌زنند، تعجب می‌کنیم!