محمدرضا خانزاده  درباره آخرین وضعیت فولاد بعد از بردی که مقابل ملوان بدست آورد اظهار داشت: تیم ما روند روبه رشدی را از نیم فصل دوم به این سو آغاز کرده و فکر کنم الان بعد از پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم ما باشیم. البته متأسفانه مهرداد بایرامی مهاجم مان را در بازی با ملوان از دست دادیم که می توانست در این بازی مقابل استقلال به ما کمک کند. در کل شرایط تیم ما خیلی خوب است و می رویم تا در تهران استقلال را شکست دهیم.

وی درباره تیم استقلال که پس از دربی به دنبال جبران شکست سنگین مقابل پرسپولیس است بیان داشت: استقلال مهاجمان خوبی دارد که نقطه قوت این تیم محسوب می شود. آمار گلزنی استقلال نشان دهنده توان هجومی شان است اما استقلال پس از دربی دچار بحران شده و از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. قطعا آنها برای جبران می آیند ولی ماهم انگیزه خودمان را داریم تا در تهران و به جبران شکست دور رفت سه امتیاز را از این تیم بگیریم.

مدافع فولاد درباره حواشی دیدار قبل تیمش و شعار تعدادی از تماشاگران علیه خودش پس از انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به منظور تبریک به بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه از این اقدام من برداشت اشتباهی صورت گرفت. من بازیکن تیم فولاد هستم و اتفاقا لطفی که این باشگاه در حق من کرد را هرگز فراموش نخواهم کرد. 

خانزاده اضافه کرد: من در ابتدای فصل محرومیت چند ماهه داشتم اما مسئولان فولاد لطف کردند و با اعتمادی که به من داشتند جذبم این تیم شدم. من در صفحه اینستاگرامم برد دربی را به هم تیمی های سابقم تبریک گفتم. تیمی که سه، چهار سال پیراهنش را بر تن می کردم. این دلیل نمی شود که ذره ای از تلاشم برای باشگاه فولاد کاسته شود. 

وی تاکید کرد: لباس هر تیمی را که بر تن می کنم به آن تعصب دارم و با تمام وجود برایش بازی می کنم. حالا هم بازیکن فولادم و همه اعضای باشگاه و کادر فنی می توانند گواهی بدهند که من با تمام توان برای فولاد تمرین و بازی می کنم. امیدوارم تبریک من به پرسپولیسی ها باعث سوءبرداشت از این موضوع نشده باشد چون من هر زمان که از فولاد بروم چیزی از علاقه ام به این تیم کاسته نخواهد شد.

مدافع سابق پرسپولیس درباره نتیجه رقم خورده در این بازی گفت: واقعا نتیجه عجیبی بود. کنار هم قرار گرفتن اعداد 4 و 2 که عدد 24 را روی تابلوی ورزشگاه ترسیم کرده بود به نوعی نشان می داد که هادی نوروزی در خلال برگزاری این مسابقه در ورزشگاه حضور داشته و چیزی شبیه به یک معجزه بود. این برد را به هواداران پرسپولیس و هم تیمی های سابقم تبریک می گویم.