شعار «مظلومی بی سواد» را نپسندیدم

مجید صالح دستیار پرویز مظلومی درباره اتفاقاتی که در تمرین روز یکشنبه این تیم رخ داد به خبرآنلاین می گوید: هواداران و لیدرها ناراحت هستند. این هم به خاطر عملکردی است که ما در دربی داشتیم. به هر حال ما مجری این قضیه هستیم. با هواداران معترض صحبت هم کردیم و اعتراض زیادی داشتند. حرف های آنها هم به حق بود. با آنها صحبت های زیادی کردیم. در مجموع آنها استقلال را دوست دارند. همیشه بازی همین شکلی است. اگر شما چنین مسابقه ای را ببرید محبوب می شوید و اگر ببازیم هم به هر حال... انشالله که هواداران عذرخواهی ما را پذیرفته باشند.

 

او ادامه می دهد: من خودم صبح شنبه، فکر کنم اولین نفری بودم که عذرخواهی کردم. ممکن است هر تیمی در یک بازی اشتباهاتی داشته باشد. غرور هواداران جریحه دار شده است. به رقیب سنتی مان باختیم. مردم در کوچه و بازار درباره این بازی حرف می زنند. وقتی چنین مسابقه ای را می بازیم باید از هواداران دلجویی کنیم. شخصا در این چند روز با آنها بیرون صحبت های زیادی کردم. از همه آنها ممنون هستم که در عین احترام می آیند و صحبت می کنند. به شخص خود من بی احترامی نکرده اند.

مربی استقلال در واکنش به شعار «مظلومی بی سواد» تاکید می کند: من موافق چنین شعاری نبودم. این شعارها را نمی پسندم.

 

صالح درباره مشت خوردن فرزاد مجیدی از لیدرهای استقلال نیز توضیح می دهد: در ابتدای تمرین این اتفاق افتاد و من واقعا ناراحت شدم. به مقدارم یک مقدار زیاده روی کردند که به فرزاد مجیدی مشت زدند. دیروز ما دیدیم هواداران ناراحت هستند گفتیم به داخل بیایند و حتی با آنها حرف زدیم. طالب لو، رحمتی، ترابپور، دین محمدی، مظلومی و دیگر دوستان با آنها حرف زدند. ولی من اصلا برخورد فیزیکی را نمی پسندم.