فرشاد پیوس  در خصوص شهرآورد پایتخت، افزود: دیدار جذاب و تماشاگر پسندی شاهد بودیم که تفکرات هجومی هر دو تیم به جذابیت این دیدار کمک کرد و به نوعی شاهد یکی از تاریخی‌ترین شهرآوردهای پایتخت بودیم.

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس در فصل جاری زیباترین بازی‌ها را از خود به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: با جوانگرایی و استفاده از بازیکنان سرعتی و همچنین جمع کردن حواشی برانکو به خوبی توانسته نشان دهد که مربی کارآمدی است و این امید را در دل هواداران به وجود آورد که این تیم شایسته قهرمانی است.

 

پیوس با اشاره به اینکه پیروزی در شهرآورد حق تیم پرسپولیس بود، تصریح کرد: بازی هجومی و زیبایی را از قرمزپوشان شاهد بودیم که رضایت تمامی هواداران را به دنبال داشت و تمامی جامعه این پیروزی را حق قرمزپوشان می‌دانند زیرا روند بازی و عملکرد بازیکنان مصداق واقعی آن است.

 

کاپیتان اسبق سرخپوشان در خصوص شانس قهرمانی تیم پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اگر تیم برانکو موفق شد در دیدار هفته آینده برابر استقلال اهواز به پیروزی دست بیاید به طور حتم قهرمان است.

 

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت که تیمش با شکست شهرداری بندرعباس به عنوان مدعی جدی صعود به لیگ یک لقب گرفت، بیان کرد: تیم سپید رود تیمی مردمی است و در این فصل با همدلی که در استان گیلان به وجود آمده یکی از شانس‌های مسلم صعود به لیگ یک هستیم.

 

پیوس درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ هم گفت: او مربی فهیم، با دانش و کاربلدی است. باید مدیران باشگاه از او حمایت کنند، زیرا حضورش در پر‌سپولیس می‌تواند تاثیر مثبتی در این تیم داشته باشد. به اعتقاد من حفظ برانکو در پر‌سپولیس یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت پرسپولیس در فصل جاری بوده است.

 

وی دیدار برابر شهرداری بندرعباس را یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل جاری تیمش دانست و عنوان کرد: تیم شهرداری از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می برد و شکست دادن این تیم در خانه‌اش کار بزرگی بود که به این مهم دست پیدا کردیم.

 

پیوس اضافه کرد: هرچند تیم شهرداری موقعیت‌هایی را روی دروازه‌مان خلق کرد اما تجربه بازیکنانم باعث شد این سه امتیاز را به دست آوریم و به دیدارهای آتی بسیار امیدوار شویم زیرا از چهار دیدار باقیمانده، سه دیدار در رشت میزبان هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت در پایان گفت: حق این تیم و هوادارانش حضور در لیگ برتر است زیرا یکی از پرشورترین تیم‌های ایران را رهبری می‌کنم که پتانسیل بالایی دارد.