پرسپولیس نمی تواند همه امتیازهای باقیمانده را بگیرد

محمود فکری در خصوص اوضاع بحرانی استقلال اظهار داشت: مدتی پیش در صفحه اجتماعی‌ام مطلبی نوشتم که مشاوران استقلال این تیم را به جاده خاکی می‌برند. زمانی که استقلال در صدر جدول بود و به فینال جام حذفی رسید، خیلی‌ها به این موضوع اشاره کردند که تیم مشکل دارد و من هم بارها در این مورد صحبت کردم، اما  آقایان کار خودشان را کردند. برای خودشان هیئت مدیره درست کرده و حالا هم جوابگو نیستند. الان پیشکسوتان باید سرشان پایین باشد و جواب مردم و هواداران استقلال را بدهند.

او در مورد شایعه برکناری مظلومی و اولتیماتوم باشگاه استقلال به این مربی خاطرنشان کرد: اگر قرار است بحث تغییر کادر فنی مطرح شود، باید این موضوع باید روی کار کارشناسی باشد. باشگاه باید مشکلات را بررسی کند. اصلاً شاید مقصر اصلی بازیکنان یا کادر فنی نباشند و شاید مشکل در مدیریت و هیئت مدیره باشد. شما دیدید که مدیران باشگاه سال گذشته کادر فنی را برکنار کردند، اما در این فصل چه اتفاقی افتاد؟ این درست است که ایرادهای فنی وجود داشت، اما برای موفقیت یک تیم باید مجموعه باشگاه و مدیریت خوب کار کنند.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال درباره درخواست هواداران استقلال مبنی بر برکناری فرزاد مجیدی گفت: بعد از مشکلی که برای پورحیدری پیش آمد، مجیدی کارهای مربوط به منصور خان را انجام داد که جای تقدیر دارد. نکته مهم این است که چرا باشگاه استقلال بعد از این اتفاق یک تصمیم درست نگرفت؟ وقتی پورحیدری رفت باید یک نفر در حد او سرپرست استقلال می‌شد. شما می‌بینید روی نیمکت پرسپولیس محمود خوردبین حضور دارد که یک فرد باسابقه و بزرگ است.

فکری در مورد اینکه آیا استقلال شانس قهرمانی دارد یا نه، اظهار داشت: اگر تصمیمات درست گرفته شود، شانس قهرمانی وجود دارد. 12 امتیاز باقی‌مانده و مطمئن باشید پرسپولیس نمی‌تواند 12 امتیاز کامل را بگیرد. استقلال باید برای بازی‌های آینده تصمیمات درست بگیرد تا قهرمان شود یا اینکه حداقل سهمیه آسیا را بگیرد و اگر قهرمانی جام حذفی هم به استقلال رسید، یک فصل عالی را پشت‌سر بگذارد.