در شبی که قربان بردی اف همچون بازی های گذشته از مهاجم ایرانی خود به عنوان تک مهاجم در ترکیب اصلی سود برد سردار آزمون با وجود موقعیت های طلایی که به دست آورد نتوانست موتور گلزنی اش را روشن کند تا چیزی جز آه و حسرت برای خودش و طرفداران روستوف بر جای نگذارد.

 

در بازی برابر کوبان سردار در دقیقه 39 بازی با خلق یک موقعیت گلزنی جالب توجه با دروازه بان رقیب تک به تک شد اما ضربه اش را به بدترین شکل ممکن زد تا فرصتی طلایی برای ثبت هشتمین گل این فصل را از دست بدهد. اتفاقی که باعث شد تا بسیاری از سایت های روسی هم در گزارش بازی های خود به آن اشاره و آزمون را بازنده بزرگ مصاف دیشب بنامند گرچه تلاش های این بازیکن در 69 دقیقه ای که در میدان بود از چشمان آنها دور نماند.

 

سایت باشگاه روستوف در گزارش تصویری که از بازی دیشب روی خروجی خود قرار داد اولین تصاویر را به صحنه ای از موقعیت طلایی که سردار از دست داد اختصاص و نشان داد این موقعیت می توانست زودتر باعث شادمانی و صدرنشینی روستوفی ها در لیگ برتر روسیه شود. نکته جالب این که سردار در بازی هفته قبل برابر تیم انتهای جدولی آنژی هم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داده بود تا تیمش دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.