استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد

بهرام افشارزاده با انتشار دل نوشته ای خطاب به هواداران استقلال گفت: ناراحتی هواداران استقلال را درک می کنم اما باید بگویم استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

بهرام افشار زاده اظهار داشت: تا این لحظه با وجود ناراحتی هایی که داریم هواداران استقلال را هم درک می کنیم. آن ها حق دارند ناراحت باشند، شکست تلخ و سنگینی بود. آن هم مقابل پرسپولیس اما این فقط یک بازی بود. زیبایی فوتبال هم همین است. فوتبال است و هزار اتفاق. یک روز برد و یک روز باخت ولی این اتفاق چیزی از ارزش های این تیم بزرگ را کم نمی کند. استقلال آنقدر بزرگ است که این شکست ها حتی ذره ای خدشه به جایگاه آن وارد نمی کند. ما استقلالی هستیم، قهرمان آسیا. امیدوارم آن ها که امروز ما را مورد تمسخر قرار می دهند، افتخارات استقلال را از یاد نبرده باشند. شاید کسانی که به ما طعنه می زنند ندانند استقلال چه تیمی است و جایگاهش کجاست؟ زمانی که نامی از تیم هایی که حالا رقبای ما در لیگ برتر محسوب می شوند وجود نداشت، استقلال در ایران و آسیا افتخار آفرینی می کرد. افشار زاده با تأکید بر این مهم که ما وارث افتخارات بزرگترین تیم ایران در آسیا هستیم، ادامه داد: حتمأ اهالی فوتبال به خاطر دارند سال ها پیش در بازی¬های آسیایی بانکوک، تیم ملی ایران با علی دایی، علی کریمی و دیگر ستاره هایش 4 بر 2 مغلوب عمان شد ولی این باخت و این شکست چیزی از شایستگی های ایران در آسیا کم نکرد؟ همان طور که می دانید در آن بازی ها ایران پس از شکست قهرمان آسیا شد. این طور نیست که با یک شکست و اتفاق های طبیعی ورزشی، تاریخچه کهن و ارزشمند

پر افتخارترین تیم ایران و آسیا زیر سئوال برود و به کسانی که زندگی خود را وقف استقلال و استقلالی ها کردند اهانت کنیم. بله درست است ما باختیم اما همه بازیکنان تا آخرین لحظه با پرسپولیس جنگیدند. برد پرسپولیس روی ضد حمله ها و زمانی به ثمر رسید که استقلال با همه توانش آرایشی هجومی داشت نه دفاعی. نمی خواهم برد و بازی پرسپولیس را نادیده بگیرم و این پیروزی را به آن ها تبریک می گویم اما روی صحبت من با هواداران واقعی، فهمیده و پرشور استقلال است، حامیان واقعی تیم. روی سخنم با آنان است. می خواهم بگویم ما می توانستیم فوتبال بسته و تدافعی را ارائه دهیم که اگر این اتفاق می افتاد شاید پرسپولیس به پیروزی نمی رسید اما ما به معنای واقعی فوتبال بازی کردیم، جنگیدیم، گل زدیم و گل خوردیم و ... با این همه باز هم می گویم شرمنده تک تک استقلالی ها هستیم. شک نکنید ابرهای تیره در گذرند و بالاخره از آسمان آبی کنار می روند و روزهای خوب استقلال نیز دوباره از راه می رسد. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر باز هم یک صدا و با افتخار نام تیم بزرگ استقلال را فریاد زده و مانند همیشه آن را یاری نماییم. مخالفان استقلال و آن هایی که هدفی جز تخریب تیم ندارند، دوباره دست به کار شدند و با تحریک برخی از افراد سودجو یا نا آگاه سعی در مخدوش کردن ارزش های این تیم دارند. آن ها بدانند هنوز استقلال در کورس قهرمانی لیگ برتر و در یک قدمی کسب جام حذفی است، هیچکس و هیچ چیز نمی تواند در برابر عظمت آبی ترین تیم دنیا بایستد و مانع قهرمانی استقلال شود. استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد. این کسب تجربه ها ما را مصمم تر از قبل نموده و ما همدل و هم قسم می شویم تا با تمام توان برای به دست آوردن جایگاه به حق استقلال تلاش نماییم.

در پایان یک صحبت هم با هواداران واقعی استقلال دارم، آن ها که این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به همراهیشان نیاز داریم. غم و اندوه آنان را درک می کنم. حال خودمان هم بهتر از آن ها نیست اما حالا زمانی نیست که استقلال را تنها بگذاریم. باید با همدلی بیشتر به همراهی تیم محبوبمان ادامه دهیم تا به هدف اصلیمان که موفقیت استقلال است دست یابیم.