شهرام محمودی  در مورد شرایط تمرینی ملی‌پوشان اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب دنبال می‌شود و کادر فنی برنامه فشرده‌ای برای بازیکنان دارد. روزی 2 نوبت تمرین می‌کنیم که معمولاً در نوبت صبح فشار تمرینات بیشتر است، چرا که اکثر مسابقات ما در ژاپن صبح‌ها به وقت تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان انگیزه زیادی دارند و فشار تمرینات را تحمل می‌کنند. امیدوارم رفته رفته شرایط بهتر شود. هر چند که تاکنون هم این اتفاق رخ داده است اما هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران در مورد تفاوت کار لوزانو با کواچ تصریح کرد: سبک کاری این دو مربی کاملاً متفاوت است. کواچ مربی جوان و کم‌تجربه‌ای بود اما لوزانو بسیار باتجربه است و بارها میدان المپیک را دیده است. ما اگر زرنگ باشیم می‌توانیم از تجربه لوزانو استفاده کرده و به المپیک برسیم.

محمودی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایران به المپیک می‌رسد یا خیر، عنوان کرد: من فکر می‌کنم اگر بتوانیم مواردی را که از خودمان انتظار داریم در مسابقات اجرا کنیم و همیشه مثل تیم ایران با تمام توان بازی کنیم می‌توانیم سهمیه المپیک را بگیریم. ضمن اینکه من خیلی امیدوارم بتوانیم در جمع 3 تیم برتر قرار بگیریم.