جواد زرینچه در حاشیه تمرین امروز آبی ها در جمع خبرنگاران گفت: من برای دیدن دوستان قدیمی ام به محل تمرین آمدم چراکه دلم برای این تیم و بچه ها تنگ شده بود و دلیل دیگری نداشت.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا مثل پیشکسوتان پرسپولیس قبل از دربی به تمرین استقلال نیامده بود هم گفت: من به تمرین نیامدم تا حاشیه ای درست نشود. البته پیشکسوتانی بودند که به تمرین استقلال آمدم ولی در کل فکر می کنم بود و نبود ما خیلی فرقی نمی کرد.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ  به این سوال که آیا ابقای مظلومی در این تیم کار درستی بود یا نه هم گفت: هیئت مدیره کار درستی کرد و نباید یادمان برود که فوتبال همه چیز نیست و باید احترام افراد را نگاه کنیم.

 

او در مورد اینکه مظلومی سمتش نیامد هم گفت: من حتی به رختکن هم نرفتم تا مزاحم کار تیم نشوم. شاید چون موهایم را کوتاه کردم آقای مظلومی من را نشناخته است ولی در کل موضوع مهمی نیست و حتما با هم صحبت می کنیم.

 

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی شکست سنگین استقلال در دربی را می کرد یا نه هم گفت: هیچ کس پیش بینی نمی کرد و فکر می کنم بعد از انقلاب جذاب ترین بازی دو تیم شکل گرفت. شاید اگر آرش موقعیتش را وارد دروازه می کرد نتیجه دیگری رقم می خورد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در تمرین استقلال آیا ربطی به اضافه شدن به کادرفنی دارد یا نه هم گفت: هیچ ربطی ندارد و من به تمرین آمده ام تا دوستانم را ببینم.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در مورد انتقادش از سیستم استقلال هم گفت: استقلال 2-4-4 بازی کرد که فکر می کنم می توانستیم با سیستم 1-3-2-4 بازی کند. استقلال با ارائه یک سیستم دفاعی و بسته می توانست مساوی کند و یا حتی با پیروزی به صدرجدول برگرد.