فولاد‌؛ آخرین فرصت استقلال برای قهرمانی

با اینکه 3 روز تا بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان باقی مانده است، به نظر می‌رسد آبی‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند خود را از قید و بندهای دربی پایتخت و شکست سنگین برابر پرسپولیس رها کنند.

مربیان استقلال که به دلیل 11 امتیاز پیش بودن از رقیب سنتی همواره با غرور از صدرنشینی خود صحبت می‌کردند، هنوز نتوانسته‌اند شکست و 3 امتیاز عقب افتادن از پرسپولیس را فراموش کنند و طبیعی است با این وضعیت نتوانند بازیکنان خود را از زیر فشار روحی - روانی رها ساخته و آماده بازی این هفته کنند؛ بازی با تیمی که در بهترین شرایط روحی - روانی قرار دارد و در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته است.

فولاد در نیم‌فصل دوم از 11 دیداری که انجام داده، صاحب 6 برد مشابه یک بر صفر، 3 مساوی و تنها 2 باخت شده و با 21 امتیاز یکی از تیم‌هایی است که بیشترین امتیازات را در نیم‌فصل دوم به خود اختصاص داده که میانگین 9/1 امتیاز از هر بازی است.

در طرف مقابل، استقلال از همین تعداد بازی 15 امتیاز کسب کرده که حاصل 3 پیروزی، 6 مساوی و 2 باخت بوده است که میانگین 36/1 امتیاز در هر بازی را نشان می‌دهد.

برای استقلال این بازی می‌تواند مهمترین بازی فصل باشد، زیرا امتیاز نگرفتن در آن حتی شانس آسیایی شدن این تیم از طریق لیگ را خیلی کم می‌کند ولی بردن این دیدار حتی می‌تواند شانس دوباره‌ای برای قهرمانی آبی‌پوشان باشد.

مظلومی باید بیش از هر چیزی در این چند روزه به لحاظ روحی نفراتش را آماده کند و اگر این اتفاق بیفتد، برتری بر فولاد دور از دسترس نخواهد بود.