تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 11:30 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی شروع شد.

*در این نوبت تمرینی محسن کریمی و عادل شیحی حضور نداشتند.

*میثم مجیدی که امروز با صورتی چسب زده در تمرین حضور یافته بود بعد از دقایقی و صحبت با کادر فنی تمرین را ترک کرد. او دیدار مقابل فولاد خوزستان را از دست داده است.

*جواد زرینچه مربی فصل گذشته استقلال امروز در تمرین حضور یافت. وی پیش از شروع تمرین با استقبال گرم دروازه بانان استقلال مواجه شد.

*حدود 10 هوادار امروز از نزدیک تمرین آبی پوشان را تماشا میکردند.

*دکتر امین نوروزی معاون پزشکی استقلال در تمرین حضور یافت. وی دقایقی با پرویز مظلومی به صحبت پرداخت.

*پیش از شروع تمرین خسرو حیدری از پرویز مظلومی خواست تا دقایقی با وی صحبت کند که مظلومی با خنده خطاب به وی گفت خسرو من با تو کاری ندارم. نکته جالب اینکه این دو دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند و حتی سرمربی استقلال دقایقی با وی به شوخی پرداخت.

*ادموند اختر از پیشکسوتان استقلال امروز در تمرین حضور یافت.

*نصرالله عبداللهی سرپرست جدید تیم استقلال امروز نیز از نزدیک در تمرین حضور داشت.

*برخی از مربیان استقلال از انتقادهایی که این روزها برخی از پیشکسوتان استقلال از این تیم انجام داده بودند دلخور بودند.

*پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین حدود 10 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت.

*علیرضا رمضانی هافبک جوان استقلال امروز در تمرین بعد از گذشت 20 دقیقه نتوانست به تمرین ادامه دهد. مظلومی وی را به کنار زمین برد تا آخرین وضعیت وی را از دکتر نوروزی جویا شود. نوروزی از این بازیکن خواست تا به کلینیک استقلال برود. به همین دلیل این بازیکن تمرین را ترک کرد.

*دکتر امین نوروزی در حاشیه تمرین امروز دقایقی را با علی اصغر قربانعلی پور بدنساز استقلال به صحبت پرداخت.

*در اواسط تمرین پرویز مظلومی به کنار زمین آمد و با جواد زرینچه به خوش و بش پرداخت و به وی بابت اینکه در تمرین امروز استقلال حضور یافته تشکر کرد. وی حتی خطاب به زرینچه اعلام کرد همین که از ما حمایت می کنید تشکر می کنیم.

*پرویز مظلومی در تمرین امروز حدود 10 دقیقه نیز با مجید صالح دستیار اول خود به صحبت پرداخت.

*بازیکنان ابتدا 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس به کارهای استقامتی و سرعتی پرداخته و در ادامه در کل زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند. محمد نوازی، اصغر قربانعلی پور و سیروس دین محمدی در کنار بازیکنان در تمرین حضور داشتند.

* تمرین استقلال حدود ساعت 13 به پایان رسید. همچنین بازیکنان بعد از تمرین راهی المپیک می شوند تا با هیات مدیره دیدار داشته باشند.