هیچ کس نمی تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد

حسین عبدی  در رابطه با اینکه گفته می شود اسپانسر باشگاه پرسپولیس به مسئولان این باشگاه تذکر داده بازیکنان و مربیان این تیم از نشان دادن عدد 4 خودداری کنند اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم چون اسپانسر با سرپرست باشگاه در ارتباط است و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد طاهری در جریان است. البته این موضوع بیشتر به هواداران باز می گردد که شاید باید در این باره برای مصلحت باشگاه نکاتی را رعایت کنند.

وی درباره شرایط پرسپولیس بعد از برد در دربی عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از 25،26 هفته فشار و سختی بالاخره توانستیم به صدر جدول برسیم. انشاالله که در بازی های بعدی هم برنده شویم و در نهایت جام قهرمانی را به هواداران مان هدیه کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود ممکن است بازیکنان این تیم دچار غرور شوند و برد در دربی را در بازی های بعدی هم فراموش نکنند تصریح کرد: بله این اتفاق ممکن است اما امیدواریم رخ ندهد. قطعا کادر فنی تدابیر لازم را برای جلوگیری از وجود غرور کاذب در بازیکنان اندیشیده است اما باز هم تاکید می کنم اگر در یک بازی متضرر شویم ممکن است خیلی راحت صدر جدول را از دست بدهیم. آن موقع است که مزه شیرینی برد پرسپولیس در دربی خیلی زود از بین می رود. 

عبدی در پاسخ به این سوال که خودش شخصا به قهرمانی پرسپولیس در این فصل امیدوار است گفت: من به قهرمانی این تیم خوش بین هستم چون دیگر از الان به بعد همه چیز دست خودمان است. یعنی اگر پرسپولیس در چهار بازی پیش رو برنده بازی شود دیگر نه حواشی قهرمانی را از ما می گیرد و نه تیمی می تواند به امتیاز پرسپولیس برسد. این مهم ترین نکته است اما اگر خدای ناکرده بازیکنان دچار غرور شوند ممکن است همه چیز در یک روز از دست برود. 

وی درباره احتمال برگزاری جلسه هیات مدیره در هفته جاری بیان داشت: هماهنگی برگزاری این جلسات با رئیس هیات مدیره است و در واقع کاشانی باید برای حضوردر باشگاه به ما پیام بدهد. هنوز در این هفته چنین برنامه ای نداریم اما ممکن است فردا جلسه ای را برگزار کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه اعلام کرده بود بعد از دربی درباره تمدید قرارداد برانکو شفاف سازی می کند گفت: خیر چنین قصدی ندارم. شما یک ماه تحمل کنید تا لیگ برتر به اتمام برسد. بعد از آن انشاالله همه چیز قطعی و نهایی می شود. ترجیح می دهم وقتی پرسپولیس قهرمان شد و جشن قهرمانی را برگزار کردیم آن موقع درباره همه چیز به صورت شفاف صحبت کنم. شاید الان اظهارات من در این باره باعث ایجاد حاشیه در تیم شود که دوست ندارم چنین اتفاقی بیفتد.