نشست اضطراري براي بررسي محروميت 'رحمان احمدي' دروازه بان تيم سپاهان در بازي چهارشنبه شب با تيم السد قطر در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا در محل اين باشگاه، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، ' علیرضا رحیمی ' مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان و ' مجید بصیرت ' سرپرست تیم فوتبال این باشگاه موضوع محرومیت رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال باشگاه سپاهان مقابل السد قطر را بررسی کردند.

تیم سپاهان ایران چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مقابل السد قطر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید اما در ترکیب خود از رحمان احمدی که در مرحله قبلی این مسابقات دو اخطاره شده بود، استفاده کرد.

رحمان احمدی دروازه بان فصل جاری تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل گذشته برای تیم پرسپولیس بازی کرده بود.

بر اساس گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دروازه بان در فصل ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان آسیا که دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی آن چهارشنبه شب به اتمام رسید در بازی رفت مقابل الاتحاد عربستان و هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل الوحده امارات برای سرخپوشان به میدان رفته بود.

این دروازه بان باتجربه براساس آنچه در آرشیو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درج شده در دیدار رفت مقابل الاتحاد عربستان در دقیقه ۴۷ از داور مسابقه کارت زرد گرفت و در دقیقه ۶۶ دیدار برگشت مقابل الوحده امارات که آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود نیز دومین کارت زرد خود را دریافت کرده است.

بنا بر اعلام باشگاه سپاهان، استفاده از رحمان احمدی در حالی انجام شد که سپاهانی ها پیش از این مسابقات و در جلسه هماهنگی(منیجر میتینگ) موضوع دو اخطاره بودن رحمان احمدی را به ناظر مسابقه و نماینده اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور رحمان احمدی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان را بلامانع اعلام کرده اند.

پس از حذف عجيب تيم فوتبال اميد ايران از گردونه مسابقات فوتبال انتخابي المپيك ۲۰۱۲ لندن به دليل استفاده از يك بازيكن محروم (كمال كاميابي نيا)، باشگاه سپاهان در اقدامي مشابه از بازيكني استفاده كرد كه در مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا دواخطاره بوده است.