تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

*برانکو از ساعت 10:30 در مجموعه حضور پیدا کرد.

*بازیکنان زیر نظر مارکو مربی بدنساز به دویدن کوتاه، استارت زدن، کار با توپ و آقاوسط پرداختند.

*بعد از 30 دقیقه بازیکنان به ضلع شمال غربی رفته و در آنجا به تمرینات هوازی و بدنسازی، دور زدن نیزه ها و همچنین پریدن از روی موانع کوتاه پرداختند.

*برانکو امروز کاور سبزرنگ بر تن کرده و در اواسط تمرین با دادن کاورهای سفیدرنگ بازیکنان را هم جدا کرد. 

*کریم باقری امروز هم بازیکنان به کار با توپ و آقاوسط پرداخت و مصطفی قنبرپور نیز در میانه زمین تمرین را زیرنظر داشت.

*کمال کامیابی نیا و سوشا مکانی امروز قبل از تمرین با چشمانی اشکبار به خاطر درگذشت مهرداد اولادی با یکدیگر صحبت کردند که برانکو نیز چند دقیقه ای با این دو بازیکن صحبت کرد و آنها را دلداری داد.

*بنری از سوی کانون هواداران پرسپولیس در مجموعه نصب شده و یاد و خاطره مهرداد اولادی را زنده نگهداشتند.

*20 هوادار امروز در پشت درهای بسته در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کردند که بحث آنها درگذشت مهرداد اولادی و همچنین درباره تشییع پیکر او بود. 

*رضاخالقی فر امروز در مجموعه حاضر شد اما در تمرینات گروهی حضور نداشت.

*بازیکنان از ساعت 11:45 در ضلع شمالی ورزشگاه به تمرینات تاکتیکی ترکیبی زیر نظر برانکو پرداختند که برانکو امروز به جدیت به بازیکنان تذکر می داد که سربالا پاس بدهند و دقت بیشتری داشته باشند.

 *مهدی طارمی به دلیل سفر به بوشهر در تمرین حضور نداشت. 

*مرحله بعدی تمرینات فوتبال درون تیمی تحت فشار در ضلع جنوبی ورزشگاه بود که برانکو خود داور این فوتبال بود.

*الکساندر لوبانف و سوشا مکانی در فوتبال درون تیمی به عنوان دروازه بان ثابت حضور داشتند که با لباس های سبزرنگ امروز در درون دروازه قرار گرفته بودند.

*تعدادی از هواداران که در پشت درهای ورزشگاه درفشی فر حاضر بودند با شعار «اولادی، اولادی... سلام ما را تو رسان به هادی» یاد بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس را گرامی داشتند.

*ایگور پانادیچ مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس در هنگام فوتبال درون تیمی بر روی چند عدد لاستیک کنار دروازه نشسته بود و تمرینات سرخپوشان را تماشا می کرد.

*قرار است پرسپولیس در بازی روز جمعه برابر استقلال اهواز با بازوبندهای مشکی وارد زمین شود و همین طور قبل از دیدار به خاطر درگذشت مهرداد اولادی یک دقیقه سکوت خواهند کرد.