پاسخ احمدزاده به شایعه قهر اولادی

محمد احمدزاده در رابطه با آخرین وضعیت ملوان و بازیکنان این تیم می گوید: متاسفانه اتفاق ناگواری بود و همه چیز تحت الشعاع درگذشت مهرداد قرار دارد، بازیکنان ما اصلا شرایط روحی خوبی ندارند و دیروز هم به جای تمرین، عزاداری کردیم، وضعیت بدی حاکم است و هنوز نتوانسته ایم این اتفاق ناگوار و باور نکردنی را هضم کنیم.

 

سرمربی ملوانی ها ادامه داد: مهرداد محبوب هواداران تیم بود، اصلا در نیم فصل امسال نیز درخواست هواداران باعث شد تا کادرفنی و مدیریتی به فکر جذب او بیفتند و می توان گفت آنها مهرداد را بسیار دوست داشتند، او هم گل های مهمی برای این تیم زده بود و هم از نظر اخلاقی مورد تایید بود.

 

او درباره وضعیت تمرینی این تیم گفت: در این شرایط واقعا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، تمرین کردن بسیار سخت شده و بعید می دانم بتوانم بچه ها ار جمع و جور کنم، باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، بهرحال همه ما به خاطر مهرداد ناراحتیم و در حال حاضرنمی توانیم روی بازی بعدی خود تمرکز کنیم.

 

احمدزاده درباره حرف و حدیث های مطرح شده مبنی بر دلخوری مهرداد اولادی و قهر او از حضور در تمرینات گفت: اصلا نمی دانم این حرف ها از کجا درمی آید و برای چه باید عنوان شود، همه این حرف ها را تکذیب می کنم، او برای مداوای مصدومیت خود به تهران رفته بود و دکتر نوروزی نیز شاهد است.

 

وی ادامه داد: سه چهار روز قبل از بازی برابر فولاد او به کلینیک دکتر نوروزی در تهران رفت و به مداوای مصدومیت خود پرداخت، من به دکتر نوروزی زنگ زدم و گفتم اجازه دهد مهرداد یک جلسه قبل از بازی با ما تمرین کند که همین اتفاق هم افتاد، در حین بازی و در دقیقه 55 به او گفتم آمده شود به میدان برود که گفت درد دارد و نمی تواند بازی کند.

 

سرمربی ملوانان درباره حضور مجدد اولادی در تهران گفت: بعد از بازی هم قرار شد برای ادامه مداوا به تهران و کلینیک دکتر نوروزی برود که با پژمان نوری رفتند، البته پژمان بعد از یک جلسه مداوا به انزلی بازگشت اما مهرداد به دلیل مصدومیتش باید می ماند که متاسفانه این اتفاق افتاد.

 

احمدزاده در پایان گفت: به همه اهالی فوتبال، خانواده مرحوم اولادی، بازیکنان ملوان و همه انزلی چی ها و قائمشهری ها تسلیت می گویم و امیدوارم اتفاقات تلخ اینچنینی را دیگر در ورزش مان نبینیم