هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار می شود و استقلال میزبان فولاد خوزستان است و پرسپولیس هم به مصاف استقلال اهواز می رود.

 

استقلال اهواز- پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در پی تثبیت صدرنشینی

 

شاگردان بختیاری زاده روز جمعه ساعت 18:10 در ورزشگاه تختی اهواز پذیرای سرخپوشان پایتخت هستند.

 

شاگردان برانکو با برد دربی 82 بعد از مدتها صدرنشین لیگ برتر شدند. آنها برای حفظ صدرنشینی شان باید استقلال اهواز را شکست دهند، تساوی یا شکست سرخپوشان پایتخت باعث خوشحالی دو تیم استقلالی دیگر می شود.

در آن سوی میدان تیم استقلال اهواز با 13 امتیاز قعرنشین لیگ برتر است، اگر شاگردان بختیاری زاده بتوانند امتیاز از سرخپوشان پایتخت بگیرند در آن صورت به دو همنام خود کمک می کنند اما آنها روی کاغذ شانسی برای برد این بازی ندارند.

 

تیم پرسپولیس 20 هفته است که شکست نخورده و در تمامی دیدارهای این فصلش گلزنی کرده است، بنابراین بعید است تیم استقلال اهواز که صاحب ضعیف ترین خط دفاع و حمله لیگ است بتواند رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس را بشکند، مهدی طارمی و مهرداد کفشگری به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیستند.

 

استقلال- فولاد خوزستان

آبی پوشان پایتخت به دنبال ماندن در کورس قهرمانی

 

آبی پوشان پایتخت روز جمعه ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی پذیرای شاگردان اسکوچیچ هستند.

 

شاگردان مظلومی بعد از باخت سنگین مقابل رقیب دیرینه شان پرسپولیس دچار مسائل حاشیه ای شدند بر کناری فرزاد مجیدی از سمت سرپرستی اولین ترکش استقلال بعد از دربی بود.

 

به هر حال تیم استقلال امیدوار است که رقبایش پرسپولیس و استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهند تا این تیم با برد مقابل فولاد صدرنشین لیگ برتر شود.

به هر حال آبی پوشان پایتخت به برد این بازی نیاز مبرم دارند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند.

 

به هر حال باید دید مظلومی می تواند روحیه بازیکنانش را بعد از شکست دربی بالا ببرد یا نه!

 

در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم متحول شد و هم اکنون با 31 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

شاگردان اسکوچیچ برای ارتقای جایگاهشان به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند اما کار سختی مقابل تیم با انگیزه استقلال دارند.

 

گسترش فولاد تبریز- استقلال خوزستان

خیز شاگردان ویسی برای صدرنشینی

تیم فوتبال گسترش فولاد روز جمعه ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی میزبان آبی پوشان اهوازی است.

 

شاگردان کمالوند با 37 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند آنها در میانه جدول قرار دارند و با برد این بازی فقط یک پله در جدول رده بندی صعود می کنند براین اساس به نظر نمی‌رسد که برای برد این بازی انگیزه زیادی داشته باشند.

 

در آن سوی میدان شاگردان ویسی با تمام توان مقابل شاگردان کمالوند صف آرایی می کنند تا از کورس قهرمانی عقب نیافتند.

 

به هر حال باید دید آبی پوشان اهواز می توانند صدر جدول را از سرخپوشان بازپس بگیرند یا نه!

 

راه آهن- پدیده

نبرد برای بقاء

تیم راه آهن روز جمعه ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پدیده می رود، تیم فوتبال راه آهن وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد این تیم با 19 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

 

شاگردان توپالیدیس هفته گذشته بعد از 5 شکست متوالی مقابل ذوب آهن یک امتیاز گرفتند، به هر حال آنها برای بقاء در لیگ برتر به برد این بازی نیاز مبرم دارند.

 

تیم پدیده هم درصورت برد این بازی دو پله در جدول رده بندی صعود می کند اما بعید است که بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای برد این بازی داشته باشند.

 

ملوان- سایپا

قوهای سپیدانزلی بدون اطلاعی در پی بقاء در لیگ

 

قوهای سپید انزلی روز جمعه ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی انزلی پذیرای نارنجی پوشان سایپا هستند.

 

با توجه به مرگ مهرداد اولادی این احتمال وجود دارد که زمان این بازی تغییر کند، انزلی چی‌ها با 23 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند و وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند.

 

ملوانی‌ها در شوک از دست دادن مهرداد اولادی هستند و باید دید آنها همانند پرسپولیسی‌ها با مرگ بازیکنشان  انگیزه‌شان برای موفقیت در لیگ برتر بیشتر می شود یا نه!

 

در آن سوی میدان نارنجی پوشان سایپا وضعیت مناسبی ندارند و 6 هفته است که رنگ برد را ندیدند.

 

به هر حال آنها برای بهبود وضعیت شان در جدول رده بندی باید این بازی را ببرند اما کار سختی در مرداب انزلی دارند.