اسکوچیچ: قابلیت شکست استقلال را داریم

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: من از آنچه که در نیم‌فصل اول انجام دادیم و اتفاق افتاد راضی نیستم، اما همین که توانستیم بر مشکلات فائق آمده و در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم از این وضعیت راضی هستم و باید به آینده فکر کنیم.

قابلیت شکست استقلال را داریم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه فردا مقابل تیمی بازی دارید که در بازی هفته قبل خود شکست خورده و از نظر روحی شرایط خوبی ندارد، آیا فکر نمی‌کنید این امر می‌تواند برای شما خوب باشد، افزود: واقعیت امر این است که من به اتفاقاتی که افتاده است فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم تمرکزم را روی تیم خودم قرار دهم. من به اتفاقاتی که برای استقلال افتاده است، کاری ندارم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائلم، فردا مقابل این تیم سعی خواهیم کرد که بهترین نمایش خود را داشته باشیم. من با بازی‌های که اخیراً از تیمم دیده‌ام اعتقادم این است که شاگردانم قابلیت برتری مقابل را استقلال دارند. مطمئناً آنها فردا تمام توانایی‌های خود را نشان خواهند داد.

فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه استقلال خوزستان و تیمی دیگر

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فردا تیم فولاد خوزستان برای استقلال خوزستان یا دیگر تیم اهوازی استقلال اهواز بازی خواهد کرد تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنند، پاسخ داد: اصلاً این موضوع صحت ندارد. ما برای خودمان بازی خواهیم کرد. ما برای فولاد به میدان می‌رویم و برای‌مان کسب سه امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. من از بازیکنانم می‌خواهم برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را انجام دهند.

می‌توانیم در بازی فردا از فوتبال لذت بیشتری ببریم

اسکوچیچ ادامه داد: بازی فردا برای من اهمیت بسیاری دارد. اصلاً همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. ما در این فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی فردا ما می‌توانیم از فوتبال لذت بیشتری ببریم.

وی در حاشیه نشست خبری امروز به اتفاقی که در بیرون از سازمان لیگ افتاد واکنش نشان داد. ظاهراً در ساختمان کناری سازمان لیگ کارهای تعمیراتی انجام می‌دادند که بلافاصله اسکوچیچ با خنده به خبرنگاران گفت شما مطمئن هستید که اینجا ما امنیت داریم، اینجا خطری ما را تهدید نمی‌کند؟!

من هم مانند مظلومی 12 امتیاز 4 بازی آخر لیگ را می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به این موضوع که مظلومی اعلام کرده می‌خواهد از چهار بازی باقیمانده تا پایان لیگ 12 امتیاز بگیرد و به‌همین دلیل فقط به بردن تیم شما فکر می‌کند، تأکید کرد: طبیعی است که یک مربی بخواهد از چهار بازی باقیمانده 12 امتیاز بگیرد. من هم می‌خواهم 12 امتیاز را بگیرم. اگر یک مربی چنین اظهارنظری کند، کاملاً منطقی است، چون هر مربی دوست دارد حریفانش را شکست دهد. ما هم دوست داریم بازی‌های بعدی خود را ببریم. من تا به امروز ندیدم که یک مربی نخواهد تیمش برنده شده و بازنده شود.